Doğum günümde arkadaşımla kavga ettim. Berbat hissediyorum. Ne yapmalıyım?

23 haziranın bana hiçbir uğuru olmadı zaten bugüne kadar.
Doğum günümde arkadaşımla kavga ettim. Berbat hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla