Gece saat 03.30 gibi balkonda bağıra bağıra konuşan ve 1+1 evde kızlı erkekli kalanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Polise şikayet etmek vesaire...
Güncellemeler
+1 yıl
Sarhoş değiller
Güncellemeler
+1 yıl
etraflarındaki apartmanlar bizimki de dahil olmak üzere aile apartmanı olduğundan o tarz kalmalar, perdeyi sürekli açık tutmalar pek hoş değil Büyük şehirde yaşıyoruz cidden normal değil kaldı ki öyle alelade bi semtte de değiliz
Gece saat 03.30 gibi balkonda bağıra bağıra konuşan ve 1+1 evde kızlı erkekli kalanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla