Nerdeyse hepsini gördük.. yalan dolan fesatlık davranışlar, hele kıskanç dozunda insanlar.. böyle insanlar çıkarsa hepsini yol veririm böyle de huzur veriyor. Size iyi gelmiyorsa hayatınızdan çıkartmayı bilin ki sizin için daha sağlıklı olacaktır..
Yakınlarınız çevrenizde her kimse içiniz sinmiyorsa hayatından çıkarıyor musun?
İnsanların çoğunu hayatımdan çıkartmam gerekiyordu ve ben de gerekeni yaptım, yakın adı altında bir çok insanla mesafeyi koydum.. İnsan kendisine inandığı kadardır diye düşünüyorum bu süreçte hayatımı arındırma mücadelesi verdim ve buna değeceğini biliyordum..
Aslında şöyle oluyor. Biriyle alakalı içime sinmeyen bir şey varsa başta. Sonradan nedense çıkıyor hakli oluyorum. Birinin de kiskancligini hissedersem direk yol veriyorum
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Ben geç çıkardım çünkü bırakmadı peşimi 2013de ona defol git dedim bana bir daha karışmayacaksın dedim falan ama peşimi bırakmadı 2018de tuzak kurduklarında kurtuldum
Artık kolay kolay kimseye tenezzül etmiyorum eğer bana uymuyorsa ve kafa yapımız bir değilse yol veriyorum direk olarak. Kafam rahat olsun uğraşamam artık zor ve kibirli insanlarla…
Yeap. Bu bayram bitmeden baya bir temizlik yapacağım gibi. Sınırı aşan elemanlar var birkaç tane, ve kemik kadromdan insanlar. Olsalar bile zkimde değil haddini aşanı şutlarım.
Ben direkt numarasini siliyorum... Her yerde engelliyorum... Son 1 senedir çok acımasız olmaya başladım. En yakın kisileri bile yok ediyorum. Öyle iyi geliyor ki... 😃
Tekmeyi atıyorum valla. Akrabalarla da bayramlarda bşr yerde denk gelirsek merhaba merhaba. Hatta e devlette akrabalıktan çıkarma olsa tadından yenmeyecek 😆