Neden bazi insanlarin hayati daha zordur?

Mesela benim... dusersem ben kaldiririm ben dusersem kimse kaldirmaz... zor bir seyi kimsr yapmak istemez onu da ben yaparim kimse dogrular icin kotu olmak istemez onu da ben olurum... herkesin hayatinda canla basla yardim ederim ama ben yapayalnizimdir... konusacak tartisacak akil danisacak kimsen yoktur sen baskalari icin yaparsin... o kadar sorumluluğa ragmen azicik bir seyler yapmak istersen sucluluk duyarsin...

Neden bazi insanlarin hayati daha zordur?
Cevapla