Bütün evdeyim asosyalim canım hep güzel güzel giyinip yürüyüp gezmek istiyor
Neden böyle arkadaşlar? Bu durum normal mi?
Bütün evdeyim asosyalim canım hep güzel güzel giyinip yürüyüp gezmek istiyor
Neden böyle arkadaşlar? Bu durum normal mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Normal evet
Gayet normal bi istek rutinde kalmak iyi gelmiyor ve seni rahatsız ediyor bu düşünceleri uygulamak en doğrusu olur
Normal gayet insan sosyal varlıktır doğasında vardır
çok normal ve bunu kesinlikle yapmalısınnn
en normali seninki aşko
Çık gez dolaş arkadaşın
İyi yapıyorsun bence efendim
En güzel sensin ondan
evin icinde gezmek mi
@Xovebo ya sorunlu degil de kendi kendine kalmak istemistir belki
@Xovebo ya genelleme yapmayalim bilimde vs cok ilerleme kaydedenler de var
Normal ve yap
Degil bence
Hayel kurmak güzel 😅
Doğal ve normalsin
Çıksana aq
Normal
Ee yapsana?
Normal
Normal iyi
Normalsin
e geezz