#Kendinizden taviz vermeden yaşamak pahasına kırılmadan devam eder misiniz yolculuğunuza?

#Kendinizden taviz vermeden yaşamak pahasına kırılmadan devam eder misiniz yolculuğunuza?

İnatlaşmam. Orada kırılmam gerekiyorsa kırılır öyle devam ederim. Kırılmadan öğrenemeyiz. Değişmek için büyümek için kabuğumuzu kırmalı, öyle devam etmeliyiz
önüme çıkan herkesi kırarım incitirim ağlatırım hayatı yaşamak için bu gerekli devam etmek için merhamet etme yaşamak için öldür 😳
Kırılacağın varsa kırılırım çok dert etmem
Evet ederim tabi
🌸🌸
🍀🎉
Cevap
7Cevap
Mümkün değil.. Ben kendim için kırılırım karşımdaki insanı kırmamak için çaba sarf ederim.. Benim için imkanın olmayan bir şey..
Hayata kırılsak ne olur ki? Hayat herkese karşı kayıtsızdır, işini yapar. Hayata kırılan kendine kırılır.
Yok inat etmem kırılıcaksam kırılırım ama eskisi gibi olmam
İçindekilerin karakteri yoksa hayatın ne suçu var ki..
Kırıldım hayat kazandı, bende bazı şeyleri zorlamamaya karar verdim böylesi daha iyiymiş.
Hayır, kırılmayı göze alarak yaşıyorum hayatı..
Çok inat ettik. Ama. Hayat artık nereye gidiyorsa sen oraya. Çünkü. Hep. Yeninden başlamak zorunda kalıyorsun bu bırakan vefasız insan birde hayat dediğimiz Kavram
Cocuk yaşta o kırılan şey kalp yani bendengittigi icin yasadıklarımla sorum yok öyle bir cabamda olmuyo o olmayınca tabi
Evet ederim
Güzel yaşarım her zaman
Çok denedim çok yaptım ama 🤍
Hayır kırılırım
kimseyi kırmak istemem ama üzerime geleni kırarım
İnat etmem.
Çok zor benim için
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?