Ben karakteristik yüz tipe, uzun boylu, geniş omuz, gür saçlar, esmer ya da buğday fark etmez 😂böyle biri olmak isterdim.
Peki siz? 🍓
Peki siz? 🍓


Şu tarz biri olurdum sanırım. Karakteristik olarak da çok yönlü, meraklı, merhametli ve çocuksu


su şekil
Teşekkür ederim 😄
Cevap
16Cevap
Güzel bir toto. Orta boy göğüsler. Uzun saçlar beyaz bir ten.
Drcao malfoy gibi olmak isterdim sarışın mavi gözlü bad boy jssnsndj tarzı havalı falan, dövmeli küpeli djdnsjsmsns
Sarışın, dalgalı, uzun saçlı, yeşil gözlü, 180 boy, orantılı fit bir vücut isterdim😄
Fit biri olsam yeter. Giyerim polo yaka tişört gezerim. Yakışıyor bence bu tişörtler.
1,65, dogal sari renkli göz beyaz tenli balik etli cıtır
Yorum yapmak istemiyorum 🤣
Iıııııı yapmam hahah
Midemi bulandırma akşam akşam hahahah. Çirkin olmak isterdim kesinlikle. Güzel kızların başı hep belaya giriyor...
Yazdığım yorum kaldırılmış , hesabım kapatılabilirmiş. Bana iyi gelmiyosun hahahha
Sorun yok, canları sağolsun. Vardır bir bildikleri :)
Yok reisim. KS sistem kaldırmış mesaj attılar, bi daha yaparsan hesabını sileriz dediler hahah
🤣🤣🤣
Kapanırsa beni özlersin ama diyim ben sana , sana kim reisim diycek 🤣
Yoo, bu hesap kapanırsa adım dahi atmam buraya ben :) bir şey biterse biter bende biliyorsun
Heee , benimki kapanırsa napcan 🤣
Yooo, hesabım kapanırsa KS diye google da arama bile yapmam ben yani 🤣
Bak nasıl kırıyor bak 🤣🤣
Öyle olsun hıh 😒🤣
I ıı ı ı ıh olmasın 🥺👉👈
Karsi cins olmak iatemezdim tek artisi var o da cinsellige cok kolay ulasabilmek bunun diisnda artisi yok
Hiç düşünmedim
Seksi görünmek isterdim
Görüntüden çok zekamla on planda olmak isterdim
Francisco lachowski olmak isterdim
Gür saçlı olmak isterdim.
Sia Siberia gibi görünmek isterdim
Kalsın ben istemezdim
Karşı cins olmak istemezdim çünkü sonu kötü bitiyo 🤭🙊☺️
Hiç olmak istemezdim valla🤣🤣🤣
Hiç düşünmedim
Yok ben böyle kalayım 😂
Anime kiİ
Kizi
Yoo gerçek, benim sevgilim
Uzun bacakli
Harıkasın
Beyın kıt galıba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar