Karşı cins olsaydınız güzel/yakışıklı olur muydunuz?

Ben erkek olsaydım baya tipsiz olurdum gibime geliyor, gözlerim büyük ve büyük göz erkeğe hiç yakışmıyor. Bir de 1.60 boyum var baya kısa erkeğe göre kızlar yüzüme bakmazdi ama erkekler sevimli görünüyorum kadın halimle ya siz?

Karşı cins olsaydınız güzel/yakışıklı olur muydunuz?
Cevapla