Biri de şu yalanı söylerdim demiyor.
Bi ben kirliymişim gibi hissettim hahahah

Yalanın olmadığı bir dünya hayal edin.
Yalanı ilk keşfeden sizsiniz.
Yeni keşfinizi ne için kullanırdınız?
Ben aslında prensesim.. Kral benim babam oluyor.. 😂😂
Değişik isimli bi abi vardı, kraliçeliğe evrilmişsin sen seninki saylanmaz 🤣
Neden sayılmasın sayılır tabiki.. 😅 Evet @oɿƚꙅɘɒm 'dan bahsediyorsun sanırım.. Evet onun da kraliçesi oluyorum.. 😜😂
@oɿƚꙅɘɒm canımmm.. 🩷🩵
Teşekkür ederim.. 😅
rica ederim :D
@oɿƚꙅɘɒm döver diye korktum ondan seçtim ahahhah
Yapar mı yapar söz konusu ben olunca.. 😜😅
Hocam elektrik kesikti ödevi yapamadım yalanını 😬
Hocam bana takdir düşecek desen hahaja
Rica ederim 😊
Cevap
5Cevap
Ben yalan söylemem. Yalandan nefret ederim
En büyük yalan falan mı bu reis 🤣
Yalan kim :D
Yalandan nefret ederim hiç o toplara girmezdim ha 😏 Yalan diye bir şey yok diyerek yalan söylerdim en fazla
Sen de , dünyanın en güzeli benim derdin sanırım. 🤣 Sonuçta herkes kayıtsız şartsız inanacak 😝🤣🤣
Yaa ahhshshs sevinsem mi acaba 😂
Tabikisi de 🤣
Yalan diyemem. Ama sende zorla yalan söylettiricen bize belli djdhhddh
Düşünsene , yalanı sen icad ediyorsun. Tüm güç sende. Ağzından çıkan her kelimeye inanacaklar.
Parmağımda oynamayan öler :)
Muhtemelen umrumda olmaz ya. genel amaçlar için kullanırım hahah
Peki 😄🙏
Hmmm muhtemelen sevmediğim insanlardan uzak kalmak için bir yalan söylerdim.
İsimlerini tek tek sayarak, eğer benimle karşılaşırsan ve seni görürsem ölersin diyebilirsin hahah
"Her şey güzel olucak"yalanını insanlara inandırmak😃insanlara umut aşılamiş olurdum
Ben sizin efendinizim diyecekmişsin gibi bir hava var ama neyse hahahah
Ben mi aaa😃sıfır egoya sahip biriyim
Şaka yapıyorum. Egon olmadığını karşılaştığımız bence de anlamıştım.
😇😇
Cebimde 37 tl'den başka bir şey kalmadı kanka
Atsana bi 500😔👉🏼👈🏼
Çok adisin reisim 😝🤣🤣
🤣🤣🤣 reisimsinnhahaha
Adiliğe fit olmuş taa başından hahahha manyak ya
Hiiii çok ayıp pislik 🤣🤣
Sonra bana pislik diyorlar hahaha
Herkes seni benim gibi tanımıyor ama 🤣🤣
Tamam tamam sustum 😝
Bir çok işi aynı anda yapıp karman çorman yapmadan hepsini halledebiliyorum. İş performansında aranan bir yüzüm
Hastayım gelemeyeceğim :D
Bu iş yerini bana devretmiştin. Bütün hakları benimdi, sen yanımda asgari ücrete çalışıyorsun gibi bir şey? n🤣🤣
Yalanı yalan söyleyerek öyle bir şey yok derdim
Ay çok heyecanlandım kararsız kaldım şu an of 🤭
Ben de merak ettim şimdi
Pembe yalan bile söyleyenler oluyor. 😃😃
Olmayacağını bildikleri için gerçekleri gizliyorlar 😄
Nereye kadar gizleyecekler ki?
Ne yalan söyliyim desem yeter
🤣🤣
Dünyanın en mutlu insanı benim 🙄
Çok tehlikeli bir yalan.
Yalanı ben bulmadım derdim.
Uuu, enteresan bir cevap 🤣
Bence daha cok zekice ama onu da kabul edelim 😊
Teknik olarak, insanlar yalanın ne olduğunu bilmediği için, sana deli gözüyle bakacaklardır. En azından işine yarayacak bir şey için kullan 😉😄
Bilmiyorlarsa öğrenirler. Bakan gözlerini ben oyarımmm 😅
Hahahahha
35 yaşındayım derdim
Bu yalan mı 🤣🤣
Hmm mantıklı o zaman 🤣
Yinede söylemezdim🙄😂
Neden inanasım geldi ama inanmadım bilmiyorum hahahah
Hemen hemen hiç yalan söylemiyorum diyebilirim. kendimi ovmeyi sevmem ama gerçekler 😌😂
Zaten dünya yalan, keşfetseydin ne yalan söylerdin 🤣
Dünya dümdüz diyeyim ozaman dkfjdkgjf
Desene 1Tl 500 dolar olmuş diye hahaah
Büyük yalan😂
Bende yalanda yok hırafta yok 😂
Vollah 🤣🤣
😂 Teyo emmim
@FıstıklıLolilop buyur gurban.🤣🤣
Bu Amerikalılar bizden ne istiy 😂
Aman ha vermiyik 😂
Her şey yalan
İçimizi parçaladın reis ahahah
haklısın sen doğrusunu biliyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar