Duyusal boşluğa düştüğüm zaman hiç kimseyi yara bandı olarak kullanmadım gerekte duymadım sadece o duygusal boşlukla yuzlesip o duygumu yasamaya alıştım diyebilirim
Çoğu zaman kontrol edemiyorum bir iki yıl kontrol edemediğim için hayatım tamamen mahvoldu diyebilirim şu anda ara sıra duygusal boşluğu giriyorum bunun üstesinden gelmek için elimden geleni yapıyorum ve umarım bu sefer üstesinden gelirim duygusal boşluk kadar kötü bir şey olamaz ya
Yarabandı sevgili edinmem ben. Yaram varsa onun sapasağlam iyileşmesi için önce kendimle yüzleşirim, sonra da kendime ve yarama süre veririm ki iyileşsin. Duygularıma hâkim olarak kesinlikle bir boşluk varsa o boşluğun tadilat ve tamiratı ile ilgilenirim..
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Duygusal boşluk genelde Arafta kalmışlık hissi karmaşık hisler Hatta yeri geldiğinde hissizlik Duyarsizlik Duygu kontrol zorlugudur Bastırılmış duygularn suuraltnda gün yüzüne çıkması da olabilir Ben kontrol ediyorm diyen biri zaten duygusal gelgitler yaşamayan normal biridir