Kimsem olmadığı için ve paramda olmadığı için küçüklükten beri sokaklarda yatıyorum genelde sokaklar tehlikeli olduğu için hep kimsenin olmadığı köşelerde kalırdım bu 2 gündür kalabalık yerlerde yattım ve inanın ki geceleri 2 gün boyunca 10 dan fazla adam sen ne yapıyorsun burada evsizim mecburum dedim onlar da gel bizde kal dediler kabul etmedim sonra 8 kişilik erkek arkadaş grubu geldi 30 yaşlarında falan geldiler hepsi yanıma oturdular dediler sen aşırı güzel bir kızsın senin gibi kız dışarda yatmayı haketmiyor gel seni gece ku. lübünde çalıştıralım bende kabul etmedim hepsinden hızlıca kaçtım gerçekten çok güzel olduğum için gittiğim her yerde çok göze çarpıyorum ondan dolayı hep tehlikedeyim bunu hissediyorum gerek beni takip edenler bana sarılmaya çalışanlar ve bunlardan korktum bi işe ihtiyacım var sizce ben ne işi yapabilirim ve bu uygulamayı arkadaşım önerdi işte sor cevap verirler dedi lütfen yardımcı olun bana lütfen çabuk yazın arkadaşımın telefonu acil gece olmadan yerime gitmem lazım
Ve Neden arkadaşında kalmiyorsun derseniz size diyeceğim şu ki babası şizofreni evde birlikte kalıyorlar hep kızını dövüyor bende korkuyorum onlarda kalmaya
Ve Neden arkadaşında kalmiyorsun derseniz size diyeceğim şu ki babası şizofreni evde birlikte kalıyorlar hep kızını dövüyor bende korkuyorum onlarda kalmaya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer