27 yaşında hâlâ doğru adamı bulamamış, yuva kuramamış olmak normal mi?

Bunu çevremde söylüyo, karşına o kadar adam çıktı o kadar insan reddettin bir tanesi de uygun olabilirdi niye bu kadar erteledin diyolar ama nasip olmadı napayım benim istediğimde bişey çıktı, beni isteyeni ben istemedim filan :(
27 yaşında hâlâ doğru adamı bulamamış, yuva kuramamış olmak normal mi?
Cevapla