#Zor bulunuyorlar, üstelik para da verseniz alamıyorsunuz o duyguların hangilerini seçerdiniz?

#Zor bulunuyorlar, üstelik para da verseniz alamıyorsunuz o duyguların hangilerini seçerdiniz?

Bunları sevdiklerim için saklarım.. Seviyorsam eğer bunu gerçekten haketmiş demektir..
Cevap
4Cevap
Şefkat ve güven, bu iki duygu ile her yerde herkesle yaşanır. Dünya insanlığının kardeşliğide burada saklı bence
Tabi ki sevgim
Saygı, sevgim olurdu.
Sevgi olurdu
tüm serotoninimi verirdim :D
Sevgi, sadakat, güven.
Mutluluk
Zor canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?