Kendimi berbat hissediyorum insanın dertleri büyüdükçe mi artıyor?

Şu an hıçkıra hıçkıra ağlıyorum anlatsam anlar mısınız sesimi duyar mısınız beni anlar mısınız bilmiyorum ama canım çok yanıyor babam demans hastası ve bugün yeni yeni şeyler öğrendim örneğin bu hastalara anestezi verilmesi iyi değilmiş hastalığını ilerletirmiş beyin hücrelerini yavaşlatırmış ben bunu bilmediğim için endoskopisini hep anestezili yaptırıyordum kendimi şu an berbat hissediyorum babamın ferritin değeri 5e kadar düşmüş durumda özeldeki damardan demir verilecek dedi 5bin tl istedi devlete götürdük önce hap verelim dedi 3 ay kullansın dedi 1 aydır kan ilaci veriyoruz bugün başka dahiliye doktoruna gittik o da önce bu demir depoları neden bu kadar bitmiş bunu öğrenmemiz lazım dedi endoskopi ve kolonoskopi istedi ben şimdi ne yapıcam bilmiyorum anestezi olmayıncada asla dayanamıyor çok üzülüyorum artık demir depoları olmazsa beyne kan gitmez oksijen gitmez bu da demansın ilerlemesi demek ya bitik bir vaziyetteyim sürekli kendimi suçluyorum ona yardım edemedim diye bazı şeyleri bilmediğim için anlamadığım için kendimi cahil hissediyorum nasıl bilemedim diye

Kendimi berbat hissediyorum insanın dertleri büyüdükçe mi artıyor?
Cevapla