Yani yuh demek istiyorum insanın özeline de böyle bakılmaz ki canım 😡


Toplu taşıma kullanmıyorum pek. öyle bir sorunum yok ama atmlerde banka hesabıma bakanları haşladığım çok oluyor sbsnd allah kimseyi benim dilime düşürmesin
Bakarken telefonu suratına çat diye çarpmak var da işte.. 😅 Haklıyken haksız duruma düşmek istemiyorum.. 😂
Kalp kalbe karşı hayatım.. 😅😅
Teşekkür ederim hayatım.. 🥰
Al al bak iyice kardesim sakin cekinme istersen ben sana vereyim sen bak ben seni izleyeyim :D
Cevap
10Cevap

Bunu açarım ekrana bakar 😂
@Semih6934 😂😂😂
özel hayatın gizliliği diyorum başka bir şey demiyorum
Şey yapıyorum.. Git gide ekranı kendime doğru çeviriyorum, bı bakıyorum karşı karşıya gelmişiz.. "Naber?" diyorum sonra, konu kapanıyor..
"Az ötede yaşasanıza.."
Çok abartırlarsa ben genelde ne yazayım diye soruyorum, ciddi ciddi akıl verenler oluyor.. :)
Toplu ortamlarda genelde telefonu kullanmıyorum. Mutlaka bir röntgenci çıkıyor.
Umurunda olmaz, banka gibi bir şeye gireceksen zaten parlaklığı felan kısarım.
Ben de yapıyorum bunu ya gözüm kayıyo kajsjeujwejjsdjjee
Aç ön kamerayı tut yüzüne video çek. Daha da bakıyorsa arap falandır zateen
toplu taşıma kullanmıyorum ama kullansaydım görülmeyecek şekilde bakardım veya inince bakardım
Ben bu mesaja ne cevap yazayım sence veya bu video çok komik değil mi fklsmflemdmsmfmsmdmmdmdmdm
Çok ayıp bir davranış 😂😂😂
Bu merak birgün sizi öldürecek..
Sövüyorum
Sanki +18 oynuyor neye bakıyon
O telefon gözlerine girecek az kaldı
Baktığı esnada p*rno açmak lâzım
Bu yüzden hayalet ekran yaptiriyorum
Bakarsa baksn ilgim dışı
küfürlü olur : )
Bunaldım sizden.
Ne bakıyorsun
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?