23 yaşında ilk üniversitemi okuyorum. Şöyle bir yoruma denk geldim, modum düştü. Haklı mı?

Sağlık okuyorum. Bu yaşıma kadar hayatım istediği gibi ilerlemedi. Okuyup en azından kimseye muhtaç olmak istemiyorum. Saksı gibi yaşamak ezilmek hor görülmek istemiyorum.
Yaşım 23 hiç sevgilim olmadı 26-27 yaşında okul bitecek. Bugün böyle bir yoruma denk geldim. Modum düştü.
26 27 yaşında kimse bakmaz mi bana evde mi kalırım yani?
23 yaşında ilk üniversitemi okuyorum. Şöyle bir yoruma denk geldim, modum düştü. Haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar gereksiz insan varmış burada ya bir şey yazıp kaçıyorlar 😏
Güncellemeler
+1 yıl
@Canerozkum tesekkurler
23 yaşında ilk üniversitemi okuyorum. Şöyle bir yoruma denk geldim, modum düştü. Haklı mı?
Cevapla