22 yasindayim universiteye basladim okuyorum. Arkadasım boş ver bence işini birakma yasin gecti artık dedi. Haklı mı?

Her şey zamanında güzel zaten geç mezun olacan boş iş.4 yil daha stres yaparsin guzelligin gider koca da bulamazsin. Bence fabrika isini birakma bu cocugu da kacirma evlen mis gibi hayatina bak dedi. Ama erkek arkadasimda okumama karsi iyi hos cocuk ama agzi cok bozuk ve bagimli birisi. Sizce iyiligimi mi dusunuyor bunlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Yani en yakin hatta cocukluk arkadasim bu kiz
22 yasindayim universiteye basladim okuyorum. Arkadasım boş ver bence işini birakma yasin gecti artık dedi. Haklı mı?
Cevapla