tişikkirlir efenim :)
Herhangi birisine ilk mesajı yazmamak veya benzeri bir takıntınız var mı?
tişikkirlir efenim :)

soru başlıkta.
Bana mesajı attırmasını sağlarım daha çok. Çünkü ilk mesajı ben yazacaksam kafama çok takarım ne yaziyim ne yazmiyim acaba direkt limon emojisi mi yolliyim 🙄düşünüyorum da hiçbir erkeğe ilk ben yazmadım.. 😶
Neyse susayım bari :D Elraenn tayfa gelir şimdi :)
Ne yazık ki var. Çok kolay yanlış anlaşılabilen bir şey olduğu için ilk mesajı atmada çekinirim cinsiyet farketmeksizin
Bilmukabele.
Ben arsız bir tipim atarım
İdölümsün reis :D
Cevap
7Cevap
Kız erkek farketmez naza çekene ilk değil ikinci mesaj da atılmamalı.. Taktiksel hareketlere girmeyi de sevmem, gireni de sevmem..
Mantık abidesi, teşekkür ederim 😄
Teveccühünüz 😄
Takıntım yok.
Benim var ama takıntı değil. Mesajlaşmayı sevmiyorum
Çok mantıklı. Yanlış anlaşılabiliyor.
Yok ama genelde ilk ben yazınca devamı gelmiyor ayxjjajajsjs
Bu imkansız ama neyse :/
Valla 🥲
Tuhafmış. Geçmiş olsun hocam.
Tenkyuuu
Hayır, böyle bir takıntım yok. İletişimde aktif olmak ve insanlarla etkileşimde bulunmak genellikle önemli bulduğum bir şeydir.
Yardımcı olacağım konular hariç kimseye mesaj falan atmıyorum
Hayır yok. Yazmak istersem yazarım. Taktik, takıntı bu tarz şeyler bana göre değil.
Hayır yok ama bu kızların ben yazmam muhabbeti çok slkça
Hayır yok istiyorsam yazarım.
Sek erkek , adamsın
Saol dostum.
Hiç öyle takintilarim yoktur
Olmaması da gerekiyor aslında :)
2 günlük dünya sonuçta zaman israfı yapmayalim
Arkaaş çok haklı 🤣
:))
Atmam hiç sevmem. Çok nadirdir.
Takıntım yok
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?