
Herkesin bıktım, bezdim yoruldum , dayanamıyorum dediği bir an vardır mutlaka.
Sizler bu durumda ne yapıyorsunuz?

Herkesin bıktım, bezdim yoruldum , dayanamıyorum dediği bir an vardır mutlaka.
Sizler bu durumda ne yapıyorsunuz?
Hayat beni zorladığında, genellikle bir adım geri çekilip derin bir nefes alıyorum. Duygularımı anlamaya ve kabullenmeye çalışıyorum. Sonra, sorunları parçalara ayırıp çözüm bulmaya odaklanıyorum. Destek almak için yakın arkadaşlarımla veya ailemle konuşmayı tercih ediyorum. Duygularımı anlamaya ve kabullenmeye çalışıyorum.
adamsın.
Güzel mi 😊
Hayat beni zorladığın da kendimi nerde hata yaptığımı diye düşünüp, sorgularım.
"Gelmişim bu Dünya'ya tesadüfen, o yüzden yaşıyorum mecburen" demek istemiyorsak, benim düşüncem şu şekildedir: "Eğer hayatın seni götürdüğü yeri beğenmiyorsan, sen hayatını istediğin yere götür." Öncelikle, yaşamın anlamını irdelemek gereklidir. Yaşam, belirli bir noktadan başka bir noktaya doğru ilerlerken geçirdiğimiz zaman dilimini ve bu süreçteki deneyimlerimizi ifade eder.
Diyelim ki hayat bize çeşitli seçenekler sunuyor:
seçenek: Hayat seni çok da kontrolün olmayan bir yere götürebilir.
seçenek: Hayat seni istediğin bir yere götürebilir.
seçenek: Hayat hem rastgele, hem de istediğimiz bir doğrultuda bir yerlere götürebilir.
Seçenekleri ne kadar çoğaltırsak çoğaltalım, çoğu insanın tercih edeceği seçenek büyük ihtimalle ikinci seçenek olacaktır, yani hayatın bizi istediğimiz yere götürmesi.
Bu kısa yorumdan şu sonucu çıkarabiliriz: Hayatın anlamı büyük oranda kendi seçimlerimizin ve bu seçimlerin sonuçlarının bir yansımasıdır. Hayat bize olumlu veya olumsuz, iyi ya da kötü birçok fırsat sunar. Bu fırsatları nasıl değerlendireceğimiz, hangilerini seçeceğimiz bizim kararımız olacaktır. Hayat da bu seçimlere göre şekillenir ve bizi o yönde ilerletir. Bu nedenle, hayatımızın kontrolünü ele almalı ve onu istediğimiz yöne doğru yönlendirmeliyiz.
Hayatın sunduğu fırsatları değerlendirmek ya da değerlendirmemek, yaşamımızın anlamını ve yönünü belirler. Kendimizi pasif bir şekilde kaderin akışına bırakmak yerine, aktif bir şekilde seçimler yaparak hayatımızın sorumluluğunu üstlenmeliyiz. Bu, sadece hayatımızı daha anlamlı kılmakla kalmaz, aynı zamanda bizi daha mutlu ve tatmin olmuş bireyler haline getirir.
bir nefes alıp tekardan başlıyorum
Şifa olsun reis 😄
Bana ne anlatmak istiyorsn hayat
Seni anlamama yardm et diyorm
Sessiz bir çığlık ')
Cevap
1Cevap
Pes etmiyorum dinlenip yeniden toparlanıp başlıyorum biraz mola iyidir
Çok mantıklı
Hayat zorluyor mu ben bunu normal sanıyordum
Herkesi aynı şekilde zorlamadığından dolayı başkalarının zorlanma olarak düşündüklerini , kişi zorlanma olarak saymayabilir. Çok doğal
Hiç bişey devam ediyoruz başka çare yokki gidelim başka dünyaya
İşe gidiyoruz.
İnadına devam ediyoruz
(Ağlama anları sayılmazsa güçlüyüz)
Helal be
😌🙏
Ruh halim ejderhaya kafa tutan bir Atmaca
Hayatın bizi zorlaması gelişmemiz içindir. Çünkü her engeli aştığında daha da yükselirsin. 😉
Çok mantıklı
Ağlıyor ya da yürüyüş yapıyorum
Umarım her yürüyüş ile çözersin.
Teşekkür ederim:)
Suyuna giderim
Uyuyorum
Mis gibi.
Sovuyorum
Hayattan mı sovuyorsun?
Uyurum
Tam benlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?