Bir erkekte aradığım özellikler çok mu fazla sizce?

Sadık, girişken, eli yüzü düzgün, eğlenceli, meslek sahibi, gezmeyi seven, gvaat olmayan ama aşırı baskıcı da olmayan, hayatındaki insana değer veren bir bey olmazsa evlenmek istemiyorum. Saydığım özelliklerin çoğunun hatta neredeyse hepsinin bende de olduğunu düşünürsek çok da şey istemiyorum. Bulamazsam da evlenmem diye düşünüyorum. Sonuçta iş güç sahibiyim ailem arkamda neden sırf evlenmek için evleneyim haksız mıyım?

Bir erkekte aradığım özellikler çok mu fazla sizce?
Cevapla