Sizin de bazen çok yorgun olduğunuz oluyor mu?

Bazen kendimi çok yorgun ve enerjisiz hissediyorum. Acaba MS hastalığı falan olanı mi? Bazen de sanki o yorgun hisseden ben değilim gibi enerjik oluyorum. O zaman hallediyorum hemen tüm işlerimi. Yorgun olduğum zaman kalkacak halim olmuyor. Halsiz ve baygın hissediyorum. Ayağa kalkınca bir adım daha atamayacak gibi halsiz oluyorum. Bir yapay zeka yok mu, bu bir hastalık belirtisi mi gelsin anlatsın 😆

Sizin de bazen çok yorgun olduğunuz oluyor mu?
Cevapla