İnsanların arkasından konuşan onları başkalarına kötüleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Çevreniz de bar mı böyleleri? Nasıl bir davranış bu sizce böyle insanların arkasından dedikodu yapmak? Ahlaklı mı?
Bence çok çirkin ve öz güven eksikliğinden kaynaklanıyor. İnsanları kötülemenin tek bir gerekçesi olabilir çekememezlik En kötüsü de bunu yapanların iyilik maskesi takmaları bence çok çirkin bir hareket...
Bu hayatta hep bu tarz insanlara rastlıyorum sizin çevreniz de de var mı?
Bence çok çirkin ve öz güven eksikliğinden kaynaklanıyor. İnsanları kötülemenin tek bir gerekçesi olabilir çekememezlik En kötüsü de bunu yapanların iyilik maskesi takmaları bence çok çirkin bir hareket...
Bu hayatta hep bu tarz insanlara rastlıyorum sizin çevreniz de de var mı?
Var :(
Yok :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar