İnsanların arkasından konuşan onları başkalarına kötüleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Çevreniz de var mı böyleleri?

İnsanların arkasından konuşan onları başkalarına kötüleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Çevreniz de bar mı böyleleri? Nasıl bir davranış bu sizce böyle insanların arkasından dedikodu yapmak? Ahlaklı mı?

Bence çok çirkin ve öz güven eksikliğinden kaynaklanıyor. İnsanları kötülemenin tek bir gerekçesi olabilir çekememezlik En kötüsü de bunu yapanların iyilik maskesi takmaları bence çok çirkin bir hareket...
Bu hayatta hep bu tarz insanlara rastlıyorum sizin çevreniz de de var mı?
Var :(
Yok :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsanların arkasından konuşan onları başkalarına kötüleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Çevreniz de var mı böyleleri?
Cevapla