Tesettür modeli olmak istedim çok güzel fiziğim var yüzüm güzel diye ankaradan Bursa’ya gittim adam otelde misafir edileceksiniz dedi sabaha kadar kendi evinde bekletti sabaha kadar şalımla oturdum bir dk uyumadım sabah çıktım yol paramı vermedi ama mesajda yol paranız bizden dediği için polise gittm poliste 100 suç kayıtlı dolandırıcı olduğunu gördüm polis ben o zaman 21 yaşında olmama rağmen amcamı aramış tim sülalem duydu ve ne alakaysa o ezik 40 yaşında dolandırıcı tokalaşmadığım bile herifle namusuma iftira attılar annem 2 yıl geçmesine rağmen sen 99 sabıkalnın altındn çıkan kaşar felan dedi her gün o ezik herifle namusuma iftira attı ve ben her gün küfür hakaret duyduğum için annemden sonra da Kyk yurdunda kalmaya dayanamadım artık Sadece kendi istediğim gibi yiyip içebilmek uyuyabilmek istiyordum sabrım kalmamıştı Kyk çekemezdim o zamana kadar el ele bile tutuşmamış olduğum halde biri bana para karşılığı masaj teklif etti ben de şeyine ise olmaz dedim o zaman sen sırtıma bacağıma yap altımda havlu olsun ben de sana kıyafet üstünden dokunayım dedi dedim ben açılmam kapalıyım daha önce hiçbir erkekle bi şey yaşamadım kabul etti ilk buluşmada para verdi masaj yaptım şeyini felan görmedim hiçbir zaman ve o da benim kalçamı eledi 2. buluşmada da kıyafet üstünden kısa bi süre eledi ama başımı bile açmadım 2. bukuşmada para da vermedi ve taksiyle gel parasını ben veririm demişti onu bşle vermedi taciz bu resmen kandırmak çok kötü hissettim üstünden 10 ay geçti ya elinin izi varsa bedenimde organlarımda diyorum çok kötü hissediyorum eski temiz ben değil miyim artık hem 100 sabıkalı bir adam tarafından dolandırılmışım hem de başkasına 700 tl karşılığı masaj yapmışım bi de hala kapalı Allahtan korkan bir kızım başka yaşamadım 10 ay geçti kimseyle öpüşmedim bile
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşımı açmadım bile diyorsun da sen daha beterini yapmışsın. Başkasının sana dokunmasına niye izin veriyosun para karşılığı? Sen de dokunuyorsun falan yani kusura bakma da başımı açmadım diyip kendini temize çıkaramazsın bu konuda. İftiraya uğradığın kısma bişey diyemiyorum o iftira atanların suçu ama diğer konuda sen hatalısın
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTövbe et ve bir daha böyle şeyler yapma
Soran+1 yılSenin demene gerek yok ben 10 ay önce yaşadım ve bi daha yapmadım zaten.10 aydır. Sonra çok tövbe ettim ağladım bu soruyu sormamın sebebi de pişmanlık değil mi zaten ayrıca saçın her teli günah onu açmaktan beter olup olmadığını da sennbilemezsin
Cevap sahibi+1 yılEvet daha beter. Bunu ben söylemiyorum. Allah Kuran'da neyin daha günah olup olmadığını söylemiş zaten. Peygamberimiz de aynı şekilde hadislerde bildiriyor. Gayet de biliyoruz o yüzden
Soran+1 yılAllah kuranda affetmeyeceğim tek günah kul hakkıdır demiş. Açıklık zina yapmaktan daha az günah dememiş ve hadiste de saç açmanın günahına zina yazıldığı söyleniyor hem de 3 erkek gördüyse 3 erkekle zina günahı gersini sen düşün bi daha da boyundan büyük konulara girme
Soran+1 yılAma bu devirde ben kimsenin ne açıklığını ne zinasını kınayamam nice zina yapmış vardır ki bi erkeğin elini tutmamışsan daha çok ahlaklı davranır insanlara kötülğk yapmaz nice açık vardır ki aynı şekilde kötülük yapmaz dedikodu yapmaz beni ilgilendiren tek şey ahlaktır bu devirde
Cevap sahibi+1 yılAçıklık zina yapmaktan daha az günah tabiki. 7 büyük günah içerisindedir zina. Başörtüsü takmamak büyük günah arasında değil. Bilmiyosun konuşuyosun işte.
Cevap sahibi+1 yılSenin bu düşüncen de bizi ilgilendirmiyor. Allah'ın koyduğu kurallar belli. Kimse de bunun üstüne söz söyleyemez
Soran+1 yılAçıklığa da zina günahı yazıldığı hadislerde rivayet ediliyor diyorum kuş beyinli misin? Ve o yedi büyük günahın içinde dedikodu yapmak da var üstelik dedikodu kul hakkı olduğu için affedilmez
Soran+1 yılDini çok bilseydin zaten kapalı olurdun ben zina da yapmadım ayrıca
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşımı açmadım bile diyorsun her şey örtünmek ile değil bence otur bi düşün seni buna iten sebep nedir diye ben şunu anladım gözün yüksekte nefsini düzeltmeye bak Allah korkusu olsun ama insan korkusu da olsun hiç mantığın el veriyor mu tek başına masaja gitmek adam te*avüz eder camdan atar olmadı kafana sıkar in*ihar der ya o kırk yaşındaki adam o da aynı haltı yapar of off hem cinsim bu kadar da olmayın
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklsın bebeğim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ama her kapalı bir kez olsun böyle şeyler yaşıyor. Galiba çok masum göründükçe kendine çekiyorsun. Bende iş yerindeki kapalı bir kızla konuşurken böyle şeyler yaşamıştık
036 Yorumla- +1 yıl
İftira her yerden atılıyor bak senin yaptığın gibi. Pardon da her kapalının böyle şeyler yaşadığına nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Bana iftira atmış oldun mesela şu an
- +1 yıl
@Jordankast açık veya kapalı bilemem başkasını ama her kapalı böyle şeyler yaşamıştır diyemez kime. 3-5 tane saçma örnekler görüp de herkesi genellemeyin yani
- +1 yıl
@Nightwalk35 daha önce çok soruldu burada. Bilerek yapıyorlar. Kendi yediği haltlarin üstü kapansin diye kapalı ağzından yazıp bak bizden daha kötü diyorlar
- +1 yıl
@Jordankast ya ahlakın açığı kapalısı olmuyor zaten de kapalıları kötülemek için böyle paylaşımlar yapanlar zaten acınacak durumdalar gerçekten. Aynı şekilde "her kapalı bunları yaşıyor" diyenler de gözümde acınasılar
- +1 yıl
@Nightwalk35 bütün açıklar aynı değil ama bu ahlaksizliklari yapan tek kapalı görmedim. Hep uzak dururlar mesafeli konuşurlar. Açıklarda sadece bazı kıskanç kassar takımı var onlar bütün iftirayı çıkarıyor.
Soran+1 yılÖncelikle kapalıyım ve 23 yaşına kadar el ele bile tutuşmamış kişi kapalıdan başkası olamaz. Kapalıyım ve kapalı insan da namaz kılan insan da hata yapabilir birinin hakkına girmediyse bu kimseyi ilgilendirmez. Her kapalı bi kez böyle şeyler felan da yaşamaz bu benim başıma gelen değişik bir olaydı
Soran+1 yılAma açıklarda kıskanç patlak kızlar kapalılara iftira atar evet ben de bi kere sadece 23 yaşımda kıyafet üstünden elendim başka bi şey yaşamadım dışarda da erkekler benle konuşmaya bile çekinir hep mesafeli dururum o konuları açana Abaza derim. Ama açık olup memesini herkese açanlar kapalının güzel olmasını istemez kapalı güzelse iftira atar
- +1 yıl
İstisnalar kaideyi bozmaz. Elbette bir yerlerde hiçbir şey yaşamamış kapalı kadınlar vardır ama genelde yaşananlar bu şeklide. Aşırı kapalı ve baskılanmış olmak tam tersi etki yaratıyor.
Bunu bizzat kapalı kızlardan çok dinledim.
Soran+1 yılOfff kardeşim at gözlüğüyle bakma açıkların hemen hemen hepsi yaşıyor ve bakire olmayanlar genelde açıklar. Her genç kız ya da erkek ufak da oksa bi şey yaşar ama benim başıma gelen para karşılığı masaj olayını yaşayan çok azdır
- +1 yıl
Yani bekaret anlayışın kızlık zarından ibaretse evet bakiresin. Ama benim gözümde değilsin.
İşte demek istediğim de bu. Kapalı olan kızların daha az bunları yaşaması gerekirken tam tersi çekiliyorlar böyle şeylere. Normalde mantıken bir erkeğin bunu teklif edeceği en son kız kapalılar olmalıydı.
Doğanın kanunu bir şeyde ne kadar uçlara gidersen tam tersi etki yaratırsın. Suyu bile fazla içersen hayat kaynağı olmak yerine zehirler seni canını alır.
Soran+1 yılSürtünme bile yaşamadım nasıl bakire değilim
Soran+1 yılEn azından bakire olup saks* çeken kıza bakire değilsin benim gözümde dersin de ablarım ama kıyafet üstünden ellenmekte ne var
- +1 yıl
İlerde kocana söylersen yaşadıklarını eminim seni bakire olarak görür
Soran+1 yılSen el ele bile tutuşmamış bir kızla evleneceğini mi düşünüyorsun?
Soran+1 yılCevap? Öyle kalırsın🙂Dua et o*** yapmamış olsun
- +1 yıl
Hayır benim öyle bir beklentim yok. Hatta daha önce Sekste yapmış birisi olabilir. Ben bu konuları hiç sormama taraftarıyım.
Tabi 20 kişiyle birlikte olmuş bir kızı da istemem ama gönülden sevmiştir birini, sonra o kişi terk etmiştir. Olabilir bende böyle bir durumu yaşamış birisi olarak anlayış gösteririm.
Tabi ben bakireyim diyip seks dışında her şeyi yaşamış bir kadını da ikiyüzlü olarak görürüm. Onun yerine dürüst seks yapmış kızı tercih ederim
Soran+1 yılAma ben bi şey yaşamadım işte cinsellik namına hiçbir şey yani yalatmış olsam haklı olabilirdin
- +1 yıl
Sayın soran; "23 yaşına kadar el ele bile tutuşmamış kişi kapalıdan başkası olamaz." da diyemezsin. Namusun açık kapalıkla alakası yok. İkiniz de çok üç noktada boş boş genellemeler yapıyorsunuz. Ne her kapalı öyle şeyler yapıyor ne de her başı açık olan. Şu boş algılardan çıkın.
- +1 yıl
Ben tesettürlüyüm. Senin bu saydıklarının bir tanesini bile yapmadım. En yakın arkadaşım da açık. O da bu saydıklarınızın hiçbirini yapmadı. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama burası dünya. Çıkın biraz etrafta insan tanıyın. Sosyalleşin
Soran+1 yılKapalılara sallayınca öyle bir cümle kullandım ama her açık yapıyor ya da her kapalı yapıyor sözü çok yanlış hele ki kapanan kızlar bu devirde melek gibiler çünkü genç bir kızın kapanması onu ortamlarda dışlıyor biz buna rağmen kapanıyoruz bi de iğrenç sapıklaırn zihninden sıkıldık
- +1 yıl
@Nightwalk35 yazdıklarımı tekrar okursan istisnaların olduğunu söyledim. Senin bu mantığına göre biz hiçbir şey konuşamayız.
Örnek veriyim. Hızlı araba kullananlar daha çok kaza yapar diyorum. Sende "Bende hızlı araba kullanıyorum hatta benim arkadaşım da öyle. Biz bu zamana kadar kaza yapmadık. Yalan söylüyorsun, boş genellemeler yapıyorsun" diyorsun.
Bir konuda genel fikir elde etmek için çoğunluğa bakmalısın. Asıl sen sosyalleşmelisin. Çünkü dünyayı sen ve arkadaşından ibaret sanıyorsun.
Mesela Dünyada en çok p*rno izleyen ülkelere bak. Neresi? Cinselliğini yaşayamayan ülkeler. Bunlar tesadüf mü? - +1 yıl
İstisna falan demedin. Direkt cümleni alıntılıyorum: "her kapalı bir kez olsun böyle şeyler yaşıyor" dedin. "Her"ne demek? Bu cümleyi kuramazsın diyorum ben de. Bence sen ne yazdığını tekrar oku
Soran+1 yılYa boşversene şu abazayı kapalı fantezisi var işte milyonlarca kapalı içinden 10 tanesini düşürebildi diye tüm kapalılara böyle der
- +1 yıl
@Nightwalk35 Ablacım sonradan dedim ya istisnalar var diye. Ben her genellememde istisnalar var diyemem ki. Düşünsene günlük hayatta böyle konuştuğumuzu. Yoldan birisi gelip sana "A101'de muz satılıyor mu?" diye sorsa sen "evet A101'de muz satılıyor" dersin.
Gidipte "A101'de muz satılıyor ama her A101 bir değil. Bazı şubelerinde satılmaz. Mesela bizim evin ordakin de yok ama sokağın sonundakinde var" diye söylemezsin.
Bunu anlamanızı beklerdim - +1 yıl
Soran+1 yılUlan maloğlu mal türbanlı ifşa var da yüzde 90ı da açık ifşası olan özel video yayınlayan insanların o zaman tüm açıklara nı diyelim bunu nasıl bi malsın sen
Soran+1 yılErkeklerin kapalı kızları daha seksi bulmasında kapalı kızların suçu yok ki sen kendi kapalı fantezinden o tarz kapalı bulmaya çalışıyorsun ama kapalıların çoğu günahtan uzak yaşamaya çalışır bu devirde kapalı genç kızlar dışlanıyor ve ona rağmen sırf cehennemde yanmamak için kapalılar
- +1 yıl
Benim demek istediğim sandığın gibi 10-15 tane kapalı kadın yok. Çok daha fazla. Yoksa elbette açıklar daha çok seks yapıyor.
Anketin anlattığı şey, kadınların daha az çekici olmak için giydiği şeyin tam tersi seksi gelmesi.
Ayrıca başörtüsü diye bir şey Kur'an da yok. Hem boşuna kapanıyorsunuz hem de tam tersi etki yaratıyorsunuz
Soran+1 yılYA SANANE SANANE
- +1 yıl
Gereksiz benzetmeleri bırak bence. Bu güncelleme A101 deki muza benzemez. İnsan ahlakını genellemelere sığdırmak kimsenin haddi değil. Nokta. Söyleyecek başka bir lafım yok.
- +1 yıl
Genelleme*
Soran+1 yılMal işte boş ver ya. adam öldüren insanlar var diye her insan adam öldürüyor demek kadar saçma sığ bir düşünce bu adamınki ve o a101 örneği yani insnaların yüzde bilmem kaçı adam öldürdü diye her insan adam öldürür diyip ama A101 de muz satılır her A101de satılmaz diyemem demesi bu kadar saçma
- +1 yıl
Diğer konuya gelince Kuran'ı en iyi bilen, anlayan ve hayatını buna göre yaşaysn bir Peygamber başörtüsünden bahsediyorken, sen ufacık aklınla Peygamberden daha iyi bildiğini iddia edip Kuran'da baş örtüsü yok diyemezsin. Anladın?
- +1 yıl
İslam'ı zaten bildiğiniz yok. Herkes her ayeti kafasına göre yorumlasın zaten ohh! Haşa Peygamber bilmiyor da siz biliyorsunuz zaten. Çok zekisiniz
- +1 yıl
Ha bir de bu bahsettiğiniz saçma sapan videoları olan türbanlılar gerçek hayatta türbanlı mi acaba? Dünyada münafık mı yok? Dini kötülemek için her türlü efor sarfedenler var. Herhangi bir din düşmanı bunu kötü göstermek için başına örtü takip ahlaksızlık yapabilir ki bunu yapıyorlar da zaten. Bunu anlayamayacak kadar saf olmasanız keşke
Soran+1 yılGerçek hayatta türbanlı olan biri orada ifşada şeyini açmaz türbanlının anlamı el yüz ve ayak hariç her yerin örtünmesidir bunlardan bi yer bile açıksa türbanlı değildir
+1 yılAsla kötü biri değilsin calisabilirsen bı iş olmazmi sana
04 Yorumla
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Arastiralim
Soran+1 yılÇevren var mı mezun olmak üzereyim zaten
- +1 yıl
Bölüm ne hangi şehir
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
15Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAllah sebi koruyor ama sen ısrarla kendini tehlikeye atıyorsun.
Bir yerden sonra hataya kendi rızasıyla girene merhamet edilmez olur.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sanssizsin ne diyelim Ankara 'da hiç mi seni anlayacak erkek çıkmadı
02 Yorumla
Soran+1 yılYok hiç
Gizli Üye(36-45)+1 yılHmm hem kapalısın hemde bu kadar cesur tebrikler.
bu arada istersen gel benim evde yaşa temizlik ve yemek yaparsın bende sana harçlık veririm başka bir şeyine karışmam. Ne dersin?
09 Yorumla
Soran+1 yılYüz yaşında olmasan kabul ederdim
Cevap sahibi+1 yılKaç yaş sana uygun?
Soran+1 yıl30un altı
Cevap sahibi+1 yılMutlu ederim seni merak etme
Cevap sahibi+1 yılGel odan hazır
Soran+1 yılAbi annem yaşındasın annem
Cevap sahibi+1 yılSevgili olalım demedim ki zaten
Baban olurum.
Zaten çocuğum yok sen çocuğum ol
Soran+1 yılYa he he kesin
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin yavrum
+1 yılNeden kafaya takıyorsun ki kendini biliyorsan
02 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü okul bitiyor annemin yanına gidicem ve bu iki olayı da biliyor kardeşime bile ablanı örnek alma onu kaybettim seni de kaybedemem demiş
- +1 yıl
Annen niye inanmıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana ciddi vr guvenli ikimizinde gizli kalabilecegi bi teklif yapicam. Kabul edersen kimseyede muhtac olmazsin. Gizl. sin cikarmisin
023 Yorumla
Soran+1 yılYa hayır bi git
Cevap sahibi+1 yılYa bak ciddiyim ve gizlilige saygili olucam. Seni bozmuyacam da ama karsiliginida fazlasiyla alicaksin. Onden parada atarim
Soran+1 yılYa banane senin gizliliğinden her erkek gizler zaten ben evlenmeden yaşamak istemiyorum bi şey
Cevap sahibi+1 yılYasayalim demiyorum. Ya bi gel acik yqsamiyorum buradan. Konusalim anlatayim tam. İstemezsen gene engellersin
Cevap sahibi+1 yılBen gizleneyim demiyorum. Senin gizliligini koruyacagim diyorum. Kimse sana bisey diyemiyecek yani.
Soran+1 yılBen başkasına anlatmasam diyemezlerdi zaten sağol ama ben günahtan korkuyorum yoksa ben açık olsam da kimse bi şey diyemez neden kapalıyım sence
Cevap sahibi+1 yılBak esim vefat etti evde gel yat ye ic sana karisan olmuyacak.
Cevap sahibi+1 yılPara konusunda terettutun de olmasin. Bi hesap acar sana atarim
Soran+1 yılSaçmalama abi ya ölmüş eşine de ihanet etme kimseyle
Cevap sahibi+1 yılSacmalama olmus gitmis ne ihaneti. Komik olma canim
Soran+1 yılBen istemem eşimin ben öldükten sonra başkasıyla olmasını abi hem bekar da olsaydın yaşın büyük hem de ben evlenmeden hiçbir şey yaşamak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılAhahah sacmaliga bak ne yapcan mezardani cikican 😂😂
Soran+1 yılBen istemem diyorum yaparsa yapabilecek bi şey yok tabi ve eşin neden öldü
Cevap sahibi+1 yılKanserden oldu.
Soran+1 yılOyy kaç yaşındaydı
Cevap sahibi+1 yıl25 ti canim.19 yasinda kanser oldu. Hastaneye gide gele gide gele yilarca mucadele verdik. Ama yetemedim. Kurtaramadim iste.
Soran+1 yılYuhh ya erkenden de evlenmiş ama yaşayamamış
Soran+1 yılÇocuk var mı
Cevap sahibi+1 yılYok canim zaten olmasi imkansizdi. Ya burdan niye soruyon. Gelsene sor soyluyeyim
Soran+1 yılYa yaşın büyük ve iyi niyetli olsan hiçbir karşılık beklemeden iyilik yapardın
Cevap sahibi+1 yılYoo ben depremde selde orman yanginlarinda kizilayda sosyal yardimlasma vakiflarinda binlerce insanin hayatina dokunan syler yaptim. Hala daha yapicam. Daha bugun evsiz cocuklar icin yemek ve palyaco sihirbaz gosterisi etkinligi yaptim. Butunn bunlar icin birak karsilik almayi bir suru sey yaptim. Tanimadan insanlari yargiliyorsun
Soran+1 yılE bana o zaman kendi evini teklif etme
Cevap sahibi+1 yılNiye etmiyecekmisim?
Kişilik & Karakter konusunda 656 cevap paylaştı. Şeytanın nefsini ele geçirmesi nedeni ile bunların başına gelmesi de çok şaşırtıcı olmamış
00 YorumlaBence böyle düşünme fizik tedavi fizyoterapistlerde masaj yapıyor kötü düşünmüyoruz onlar için
04 Yorumla
Soran+1 yılAma elledi beni kıyafet üstünden de olsa
+1 yılMasaj yaparsan aynı şartlarda bana da. sana para veririm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni kim niye manken yapsın allah aşkına bide gidip adama ellettirmişsin
05 Yorumla
Soran+1 yılMankenlikle elletirmek ne alaka😅
Soran+1 yılBu arada eğer o kurbağa resimli çocuksan dolandırıcı olan sana anlattığım adam değil bu yıllarca önce yaşanmış bir olaydı olayda 21 yaşındaydım soruya dikkat edersen ve bu dolandırıcı olan ajans sahibiyim falan da demedi elemandı
Cevap sahibi+1 yılBen siteye yeni üye oldum kurbağa resmim falan yok
Cevap sahibi+1 yılMasaj yapmışsın elleşmişsiniz işte
Soran+1 yılManken yapacak adam o değildi
+1 yılama neden hep ters insanların ayağına gitmişsin ki
019 Yorumla
Soran+1 yılNeden Allahım neden
- +1 yıl
ikincisi de saff değilmiş
Soran+1 yılİğrençti o
- +1 yıl
hıhı hele ki
taksi paranı wermenesi
en büyük pisliğiymiş
sanaldan mıydı
Soran+1 yılEvet ezik
Soran+1 yılBen 23 yaşıma kadar el ele bile tutuşmamışım sırf kykdan kurtulmak için kabuk etmişim adam daha bana 500 tl taksiye verdirtti ya taksiyle gel parasını ben veririm diyip
- +1 yıl
ennn büyük ayıbı oydu
inanılmaz bir karşı tarafa
güvenli bakışınnn warr
Soran+1 yılNiye güvenli bakışım olsun
- +1 yıl
adamlara güvendin gittin
Soran+1 yılİyi niyetliydim
- +1 yıl
kesinlikle
heleki yaptığın jestler
maddi olarak eşsizdir
Soran+1 yılO ne demek be kime ne jest yapmışım
- +1 yıl
masaj
ikincisine dedim
Soran+1 yılİlk adamın zaten evde sevgilisi vardı adamla tokalaşmadık bile tesettür modelliği için gitmiştim abla dedi bana yan gözle bakmadı
Soran+1 yılİkincisi iğrenç leş
- +1 yıl
ona bişi demedimki
Soran+1 yılAbi biraz konuşalım senle
Soran+1 yılTakip attım
- +1 yıl
okey saoll tm
Gizli Üye(36-45)+1 yılMasaja devam etmek istersen paranı veririm
010 Yorumla
Soran+1 yılYa bi git
Cevap sahibi+1 yılSaftirik sabıka kaydını veririm 🤣
Soran+1 yılSabıkalıysan benim için suç işle 😅
Cevap sahibi+1 yılSabıkalı değilim işte onu diyorum , sana aşık olurum safsin çünkü büyük suç bu 😜
Soran+1 yılEvet safım saf
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyorsun
Soran+1 yılSaf oksijende
Cevap sahibi+1 yılSaturasyon değeri?
Soran+1 yılDayı neyse anam yaşındasın ya
Cevap sahibi+1 yılSaf gelin , ne farkeder. Sirtimı cignersin
+1 yılöpüsmedin ama sevgilin var mı
00 Yorumla
+1 yılNe kadar güzelsin ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnkara'da mısın? Masaj vs yaparım dersen Dm atıyım
00 Yorumla
1 yılNoldu
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Tertemiz kapalı bir kızken hem 100 suç kayıtlı biri beni dolandırdı hem de başka bi olay yaşadım artık farklı mıyım eskisinden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer