Gratiste ejderhaya dönüşen kıza bakar mısınız allah askina bu dolandiricilik degil de ne yanlışlıkla boyle biriyle evlensek vay halimize


Yok, birine atacaksam en kötüsünü atarım ahah.
Malum hep iyi değiliz ya
Shop falan ne severim ne yapmayı bilirim.
Buluşunca her şey ortaya çıkıyor olanı niye saklayalım ki.
Cirkinsek dibine değilsek amanne aman sanki hak ediyorlar da neyse.
Salla.
En iyisi
Biliyorum
İyiye oynarım hep
Eyw
Eyvallah reis😄
Bana dua etsene yav
Sınavım var yarın
Hemşehrin olarak özel dua istiyorum
Teşekkürler ahaha
Allah emeklerinin karşılığını bosa çıkarmasın, kendime bile pek dua etmiyorum insallah iyi sonuclar alirsin
Ben sana ederim
Azıcık eyi biriymdir belki hayırlısı ise kabul olur
Eyw yaver
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Kanka yarın sınavin varsa uyusan iyi edersin
Bir insanlara yardımcı olma hevesim tuttu biterse uyurum
Bide şey son tekrar yapıyorum malûm çok fonksiyonlu biriyim
Bana diyen rüyasında yazıyor sanki neyss
Benim sınavım yok sinava girmeyecegim sen erken uyanacaksin diye dedim
Of
Neyse bitecek pazartesi rahatım ins
🙂🙂
Mezuniyette çekindiğim bi fotoğrafim var ÖSYM sayfamda o fotoğrafi kullandim sinava girerken bi bna bakiyorlar bi fotoğraf a bide kimliğe bu sen misin deyip bni beş dk bekletiyorlar 😅
😂😂
Evet komikte bn bu aptallığı eşimle sevgiliyken de yaptim. İlk gönderdiğim bu aynı fotoğrafti. Hayir bni daha önce gördü ama yinede ikinci fotoğrafi gönderdiğimde diğerinde niye o kadar farklısın dedi 🥺😄🤣
Mutluluklar 😂
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Evet en azından gerçek halim ve fotoğraf arasında sadece açı ve ışık farkı var, ben hala ben olarak kalıyorum djdj
Ne guzel ne guzel 😄
Cevap
7Cevap
Gerçekte daha güzəlim. Fotojenik olduğumu düşünmüyorum.
Bende oyleyim gercekten
Doğrudur tabiki.🙏🏻 Ben bir aralar hiç foto çekinmek istemiyordum sırf bu yüzdən.😸
Bende pek çekilmem ancak arkadaslar olunca birlikte cekilirim
Öncədən ben de sizin gibiydim ama sonra hər yaşımın anısı kalsın diye düşünmeye başladım. Bu zamanlara geri dönemeyeceğim sonuçta.
Doğru bol bol fotoğraf cekilmek gerek
Ben her zmn en kotusunu atiyorum sjwwbsbavaahahsbs. Iyilerini herkes gormesin
Profilin yorumunu onayliyor 😂
Pujajajajajaj hayır yansıtmaz snapchat sağolsun insan olduğumu hatırlatıyor sjfks
Bunun kadar var mı senin de
Yok ya o kadar değil dkfkskd doğuştan bi güzellik var sağolsun genlerim skdk
Maşallah hocam Maşallah
Tabi
Çok güncel resmim yoktur ama oynama da yoktur siyah eyaz efekt dışında. Gratis'teki kıza gelince dolandırıcılıkta çıtayı başka bir yere taşıdı.
Valla ya igrendim kızdan
İğrenmemek mümkün mü :)
Degil abi degil
Öyle doğal bir fotoğrafım var ki atom bombasına bağlanıp imha edilmesi gereken türden 😀 bakınca kendime bile “sen kimsin âmınakoyim” dedirtir
Ben cok dogal foto atarim hicde oyanamadim fotolarimla yani beni goren cirkin gorduyse dogal halim bu ne yapim sizide meydana bekleriz kadinlar sizde hic estetik makyaj filtre kullanmadan foto koyun djjdj
Bu gerçek olamaz ya 😂😂
Gercek:))
Harika valla 🤷
😄😄
Evet makyaj yok filtre yok
Adamsin ya
Sende sag ol senin gibilerin nesli tükeniyor😂
Her gördüğümde kahkaha atıyorum :D
Bende korkuyorum
Filitre var seviyorum:D shop yok
Shop olmasin bir zahmet
Yok o dolandırıcılık:D
Bence de büyük dolandiriclik
Buraya bak
Bes dkya etkilesim yapmazsan asla konuşmayacağm seninle
Gözler bile aynı değil aw
Bu nasıl surat cin kaçmış gibi mk
Yansıtıyor neyse o
Erkeklerin en büyük fobisi 😂
Olabilir😂
Kızın yüzünü gördükçe midemi bulandırıyor..
Bende valla
İki fotoyla da oynanmıştır bence ya dkgjf
Yok valla ben tartisip ejderhaya donustugu anın videosunu da izledim digeriyle oynamişlarsa bilemem
Evet
evet birebir aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?