Bir kadın bana bir konuda sinirlenince takmıyorum ama bir erkek bana sinirlenip sesini yükseltince ağlayasım geliyor. neden?

neden kadın sinirlenince ağlayasım gelmezken erkek sinirlenince böyle oluyor? o anki olay bana geçmişte yaşanan kişiyi, olayı anımsatıyor olabilir mi? geçmişte yaşanan travmadan dolayı olabilir mi?

Bir kadın bana bir konuda sinirlenince takmıyorum ama bir erkek bana sinirlenip sesini yükseltince ağlayasım geliyor. neden?
Bir kadın bana bir konuda sinirlenince takmıyorum ama bir erkek bana sinirlenip sesini yükseltince ağlayasım geliyor. neden?
Cevapla