O kadar midem bulanıyor ki şimdi ki aklım olsaydı asla fedakarlık yapmazdım kendimi yormazdım nedense konuşan insanlar birbirinin değerini bilmiyor ama bir başkasıyla güzel konuşuyorlar yazık gerçekten.
Güncellemeler
+1 yıl
En doğrusu umursamamak benden değerli değil.
İnsan konuştuğu kişiden zaman geçince neden nefret eder?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
çünkü sevmemiştir
Çünkü sadece konusuyorsun çok ciddiye alıyorsun telefonun öteki ucundaki milyon kişiden biri için neden fedakarlık yapiyorsun
Bişeylerin farkina varir
Eski konuştuğum kişi bir şeyler paylaşmış altına yorum yapsam olur mu?
Seviyeli şekilde 🙄
Yoksa hiç yazmasam mı
Keşkeler keşkeler..