umudumu kaydetmem tabi ki bazen asla olmaz dediğimiz zamanlar oluyor ama olmazları bir anda var eden bir yaratan var Allah var. ben çoğu zaman umudumu kaybettiğim asla olmaz dediğim şeylerin bile olduğunu gördüm ya da olmasa bile ardında hayır gördüm onun için umut kaybetmek yok yaratana tevekkül etmek var.
Benim umudum çelik zırh gibi sağlamdır, paslanmaz, eğilmez veya bükülmez. Her şeyin bir çaresi vardır. Hemen gelmeyebilir çünkü o çareyle sınanırsın. Hiç beklemediğin bir anda gelir. Bu noktada sabır çok önemlidir