Bu ara beni tanıyan tanımayan herkes çok gergin ve sinirli olduğumu kin tuttuğumu söylüyor. Beni gören oldu mu sizce nasılım?

Sinirli olmak istemiyorum nasıl düzeltebilirim? Farkında olmuyorum. Normal konuşmama bile öyle diyorlar eskiden böyle değildi. Son zamanlarda gerildiğim stres yaptığım şeyler oldu. Geçti ama onun kalıntısı olabilir mi? Üstümde bi ağırlıkta var hep uyumak istiyorum nazardan mi stresten mi başka bir şey mi var bilemiyorum.
Bu ara beni tanıyan tanımayan herkes çok gergin ve sinirli olduğumu kin tuttuğumu söylüyor. Beni gören oldu mu sizce nasılım?
Cevapla