Güncellemeler
+1 yıl
tam da böyle gergin dönemlerimde bir erkek arkadaşın ne işe yaradığını hatırlıyorum. oysa normalde yalnızlığı severim. ama birine çatmak için gerekiyor bir irkek
var mı babayiğit aranızda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bana çat
Seni söyle bir kirbaclasam gerginliğin gecermi 😂💦
hastenlik olursun sonra
Artık orasını bilemem senmi olursun benmi olurum sonunda belli olur 😊
Sadece kacarsın işe yaramaz bu toksiktir hepsini çöpe atıcaksın kendini kafandakileri boşaltıcan kafanı dagıtıcaksın negatiflik olmadan
bana vuracak kızın ben duvara yapıştırırım :D
Var bugün stres topu oldum zaten
Sevgilin varda ona çat yoksa 2 bira al
Bana çatamazsın
söyle bitaneeem söyle aşkımm
Abla sen ölmedin mi
@Ismaill33 neden öleyim ablacım
bu İsmaile dalalım
123 yaş dile kolay vallahi helal olsun
Benden ne istiyon. d
sen dal ben izleyeyim olur mu😅
Bizde çatmalar gördük
patatese
Beni istedigin gibi asagilayabilirsin
Hazırım
Başka bir emrin 😂
Nolduuuu
Noldu niye gerginsin
Bana çat knka
Hadi bakalım 😂
Ahahaha