Seni diger insanlarsan ayiran ozelligin nedir
Ucuk cevaplar bekliyoruz :)
Ucuk cevaplar bekliyoruz :)
İnsanlara şaşacakları kadar geniş bir sabır göstergesi, sadece Allah rızası gözeterek sorunlarına Tecrübelerimden, Mantığımdan, Psikolojik, Rüyasından ve sadece uygun gördüklerime Duaya kadar öğreterek farklı bakmalarını sağlamak. Ne hocayım ne falcı. Ne para kazancı sözkonusu ne de menfaat. Sadece Allah rızası gözetmek. Kimseyi karıştırmadan Dinimin, ilmimin her ayrıntısına kadar yardımcı olabilmek. O gün biri ağlıyor ya da umutsuzken, sayemde tebessümle uyuyor ve Allah razı olsun demişse, hadi başka birşey satınalabiliyorsa alsın bunun yerini. Herşeyin ama her sıkıntının bir dermanı olduğunu öğütlemek. Bu siteden tanıyan bayaa bir arkadaş tanıdı zaten kısa zamanda, kendi sitem de de aynen, sayısını bilmediğim kadar tr den ve dışardan referans usulü tanıdıklarıma vesile olmak, bilmeden rüyalarında görünmeme kadar.. Bu uçuk bişey değil, Kuranda geçer, hadistede geçer iyilik için vesile olmak.
Önyargılılar AKP li der, Değilim.. Özgüveni yetersiz kişiler sor kaç yaparlar Sorun yok.
Benim iyiliksever bir kalbim var. Bu da HERKESTE YOK..
Saygılar.
Tsk ederiz :)
Rica ederim, Sizle alakası yok yanlış anlamışlara belirtmek isterim..
FAL SAÇMALIĞINA İNANMIYORUM, Dinime, inancıma ters. Aksine saçmalığa düşenleride uyandırdığım için çok sayıda olumlu dönüş alıyorum.. Lütfen Teklif dahi etmeyiniz..
Tabikide hayir uzerime alinmsm gereken bir durum yok
Dünya da yaklaşık 6 milyar insan yaşıyor ve her birisi Özeldir. Özel yaratılmıştır.
Ben farklı kılan şey Bakış açısıdır. Hayata, insanlara ve olaylara farklı bakmaya çalışırım.
Hayata pozitif, insanlara sevgiyle, olaylara derinlemesine bakarım.
Eğer evim yanıyorsa ve söndürmeye gücüm yetmeyecekse bir sigara yakarım, zevkine varmaya çalışırım.
Bana ihtiyaç duyan bir canlı varsa karşımda, işim, gücüm, mesaim, o olur benim.
Geriye dönüp baktığımda sorarım kendime, yaşadığın hayattan mutlumusun? Evet mutluyum.
Başka söze gerek var mı?
Sen uçuk kaçık cevap istedin ama o bende yok üzgünüm :) Yaşam ciddiye alınacak kadar önemli..
Yas sebep olmamali relax olmak icin ama kisilik oturmustir o baska
Tsk ederim :)
Yaş değil neden, tarz.. Ben teşekkür ederim :)
Hmm bakis acilarim bir olaya mesela cok farkli bakarim :D
Sıradanım. Bu yüzden farklıyım herkesten.
En iyisi
Farkını herkese söyledikten sonra hala bir farkın olduğunu düşünüyor musun gerçekten? Eğer söylemeseydin asıl o zaman bir farkın olurdu:)
Cevap
10Cevap
Sevmediklerime yalan söylerim , yuzumde hic kimseye gostermedigim bir maske var yani düzen manasinda hata yapan annem babam olsa affetmem suratina vurur rencide ederim herkesin icinde agar abi davranan insanlardan nedret ederim iclerinde bir gidim delikanlilik yok cok gordum gordugum her kizla sevisme fikri var icimde cilginim. ama. yerine gore :D
Kızların genellemesine aykırı olarak öküzün teki olmam herhalde
ergen tabiriyle popi olan her şeyden nefret ederim ve tam bir yönetici olduğumu düşünürüm :)
Buraya yazdığımız masal olur İnsan kendindeki özellikler kolay fark edemez
Sen farketmissin fark bu olabilir...
Pek sevmem bunları aslinda
içi dışı bir olmam keşke itin kopuğun düzenbazın yalancının teki olsaydım onlar daha revaçta.
Keske...
aslında potansiyel var içimdeki canavırı çıkarsam ortalığı dağıtırımda itliğin lüzumu yok :)
Bunda haklisin geregi yok bosver :)
ben sadevce fetişistım oyuzden cok frklıyım emınım...
Artik cocuklar bile ben fetisim diyecek
Cok normal artik
Ohaa yavasss
Sakarligim :)) Mesela mac izlerken kol kirmisligim vardır da
Allah tan mac oynamiyorsun duaunemiyorum :)
Inan onu bende merak ediyorum. Bir gün denemeye cesaret edebilirsem sonucu size de soylerim :))
fazla sorumluluk sahibi, realist, rasyonel, bir o kadar da seri ta tah tah tah :)
Kimsenin kalbini kiramam
Ne Mutlu..
Kirilirsin ama
Maalesef..
Beni sizler yarattiniz #D
Sabrım 😄😄
Artık bir farkın kalmadı çünkü herkes biliyor artık:)
Boga burcuyum !
Vay anasini !
Dibine kadar. Askim da yucedir sinirim de. Sevdim mi gozum kararir ama en kucuk olayda o gozumdeki melegin aninda kanatlarini kirarim. Iyi kalpliyimdir ama en korktugum sey enayi yerine konulmamak.
Biraz manyağımdır :D
Akilli olmaktan iyidir :)
The plan man :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar