Erkekler araba sahibi olmayı neden çok büyük başarı olarak görüyorlar?

Çevremde tanıdığım, sosyal medya da gördüğüm ne kadar erkek varsa başarısını araba almak olarak tanımlıyor mesela geçen karşıma işte oku oku dediler okumadım ama başardım diye adam arabasını paylaşmış reels de yani bu şekilde 🤷‍♀️ bir de illa o arabası ile en azından fotoğraf paylaşırlar. 😄 Neyse ki "babam sağolsun" cular azalıyor gibi 🥲
Erkekler araba sahibi olmayı neden çok büyük başarı olarak görüyorlar?
Cevapla