AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Çok memnun olurum 😅
Kariyerine düşkün birisin. Artık hayatında istikrar yakalamak istiyorsun duygusal ilişkilerde fakat umduğun gibi gitmiyor belkide her imkanı sunabilecekken gelecek kişiye. Gezmeyi ve eğlenmeyi seviyorsun. Maddi anlamda cimri değilsin. Eğlenceli ve özgür ruhun var ama geleneklerini de bir o kadar göz önünde bulunduran☺️☺️
Biz tanışıyor muyuz? Gerçekten mi hahahaha
Ahahah 😄😄😆 valla içimden geldiği gibi yazdım☺️☺️
Olur neden olmasın. Bir de doğru çıkarsa..
Gizliden gelmişsin ama😒
Düzelttim
Çok konuşmayı sevmiyorsun ama kendine göre ağırlığını belli ettiğin bir duruşun var. İnsanlar sana kolay kolay istediklerini söyleyemiyorlar. Haklarını ve kendini, sevdiklerini oldukça iyi savunuyorsun ve konuşkan olman o tip durumlarda gerçekleşiyor. Sürekli gülmek kaynatmak modunda bir yapın yok. Aşkta bana aitse gelir değilse gelmez kafasındasın🙂
Ağzınıza emeğinize sağlık. Profilden mi çıkardınız yoksa şu tarot benzeri şeylerden mi?
Hislerime bakarak diyeyim çok eskiden beri burada olanları gözlemleyerek. Yok tarotlara inanmam zaten psikolojik temelide yok tarotların.😌
Ay hadi bana daaa
Hayatı düşe kalka öğrenen ama hatalardan da ders almasını çok güzel kendine motto edinmişsin. Aşki ve duyguları derinlik olarak sevsende herşeye rağmen mantık insanısın. Kariyerinde başarıyı yakalamak için sonuna kadar mücadele edersin.🙂🙂
Teşekkür ederim nokta Atışı🌸
🩷💝
Yap bişeyler şaşırt beni :)
Seni daha yeni gördüm ama tahminlerde bulunayım.🙂Bazen kafanda kara bulutlar geziyor ve ruhunda da. Bazense bir o kadar ılımli bakış açın oluyor. Başkalarına daha iyimser kendine daha karamsarsın. Aşkı henız yakalamamışsın ama tutkuyu yakaladığında aşkıda yakalamış sayıyorsun hislerini🙂🙂
Ben ben ben.. 👻
Süprizlerle dolu ama huylarını çok açık kartlarla gösteriyorsun. İnsanlar sende gizemden çok tanıma isteği konusunda daha meraklılar. Kapalı havaları pek sevmiyorsun ve ruh halin anında değişiyor kendinde bunu fark ediyorsun ve kahve senin için hayatta en iyi motivasyon içeceği. Zinde olan ve uyuşuk olmayan bir kadınsın. Yavaş insanları sevmiyorsun.🙂🙂
Nokta atışı uzmanı mısın sen..
Kısa ve öz hiç bu kadar net anlatılmamıştım..
Teşekkür ederim.. 😌🩵
Rica ederim psikoloji mezunu ve psikolog biri şimdi sadece danışmanlık yapmıyorum başka bir iş kolundayım ve işim insan illaki tutuyor teşekkür ederim bende💝
Kapını ara ara çalmamda sorun olmaz umarım..
Kıymetli bir meslek.. 🙏
Beklerim her zaman su an danısmanlık değilde baska sektörde mesleğimi icra etsemde. Arada benzer sorular açacağım sevildi epey ve tuttuda🩷🩷
İhtiyaç duyulan bir konu bu çünkü.
İnsanların yanlış anlaşılmalara maruz kalması kendi benliklerini bir zaman sonra unutturuyor..
Doğru ve işi bilen tarafından yorumlanmak ise öze dönüşe adım oluyor.. :)
Evet haklısın. Herkesin ağzında pelesenk olmamalı kişilikler🩷🍀🙂
Kesinlikle.. 😌
Olur yorumla
Arkadaşlarınla sosyalleşmeyi seviyorsun ve etkinlikler yapmayı ama kimi zamanda aşırı yalnız kalmak istiyorsun. Bazen kimsenin seni anlayamayacağı düşüncesindesin. Ebeveynlerin tarafından çok seviliyorsun. Sevecen ve samimisin, birşeyi beğenince gerçekten beğendiğin için beğeniyorsun, iltifat olsun diye değil. Açık sözlüsün🙂🙂
Neredeyse tamamı doğru, bravo 👏🏻☺
Teşekkürler sevindim💝☺️
Olur..
Ruh halin bazen inip çıkıyor ve adını sende koyamıyorsun. Kendin de artık zihninde ve ruhunda dinginlik. ve rahatlığa erişmek istiyorsun. Seni iyi dinleyip anlayacak birinin varlığına bazen ihtiyaç duyuyorsun. Aşka olursa da olmazsa da fark etmez gözüyle bakıyorsun. Mantık sen fark etmesen de daha önde faktör.🙂🙂
Olur🍓
Eğlenceli, bazen deli dolu yerine göre de olgun bir kadınsın. Mizah yapabilen insanları seviyorsun ve bence sende mizah seviyorsun. Konuşkansın ama boş konuşmadan nefret ediyorsun. Öyle insanlarla iletişiminde kesiliyor zamanla. Kin tutmayı sevmiyorsun.
Uhaa cidden hepsi doğru 🙂😂🌸
Teşekkürler🍀💝☺️
Ben teşekkür ederim 🙂🌸🍓🍭
💝💝
Evet
Konuşkan olsanda verdiğin yanıtlar sosyal ya da reel hayatta çok düz bir insan olarak düşünülmene sebep olabiliyor. İnsanlarla konuşmayı sevsende senin konuştuğun kadar senle yeterli iletişim olduğunu düşünmüyorsun. İletişimi yüksek girişken birisin. Bu yolda kariyerin olumlu etkilenecek, girişkenlik sana çok şey katacak ve katıyor da. Hakkını almayı ve hakkı yeneni de savunan, arkasında duran birisin.☺️☺️
Ohaaa 🤩 evet aynen öyle, çok teşekkür ederim 😊
Bunu nasıl biliyorsun
Rica ederim😇😇
İçgüdü tahmin bazen profiller karışık bide okulunu okudum işini yaptım yani o kadarlık hakkı kalsın😆😆😇
Kişilik analizi yapma üzerine bir okul mu 😅
Psikoloji ruh bilimi o ruhuda taşıyan insanlar😉😄
Sen çatlaksın 😅
Biraz kıvrak biraz çatlak taraf senin😂😂
Bilmiyorum ben nasıl birisiyim 😅
Laf oyunları seviyorsun😂
Güzel o zaman 😅
Ruhum firarda 😀
😂😂Sen kelime oyunlarınla çevrende kafa karıştırmayı başaran birisin ve bu bazen insanları sinir etsede bazen seni sevdiklerinden keyif verebiliyor. Şaka ve espriyi seviyorsun. Soğum esprilerde nickindeki gibi buz kesiliyorsun. Aşka kapın ne kapalı ne açık☺️☺️
Soğuk****
Kapı kullanmıyorum ve aşka da inanmıyorum 😎
İnanmadığından kapalı olabilir inanıyorsun dememişim 😂😂
Kapı yook diyorum 🤷 😀
Cinlere inanır mısın 🤔
İyi sen kapısız mekanında yaşa ne diyeyim ahahah😆😆dediğini falanda anladım bu arada yok diye vurguya yorulmasaydın. Kapısız yaşamlar sana😇😇🥳
Ask geçici bi duygu travmasıdır
Hormonların 8nsana oynadığı oyunlardır
Gerçek olan şeyler cefa saygı sadakat emek ve ilgidir
Hayat arkadaşın sakat kalsa onu bakarsan eğer bu saydıklarım gerçekleşir
Geçen bi videoda izledim kadının kocası belden aşağı iki bacağı yok onu giydiriyor saçlarını tarıyor ilk önce tekerlekli sandalyeyi indiriyor sonrada kocasını bebek gibi kucak (ki en az bi 40-45 kilo var) layıp sandalyesine oturtuyor ve küçük cocuklarini yanına alıp dışarı çıkıyorlar
Şimdi beni anladın mı sayın ruh uzmanı
Sakin sakin:)) bende aşkkolik değilim ve tam anlamıyla inanmiyorum. Görüşlerine saygı duyarım katkın için yoruma teşekkürler:))
Olur
Cinsiyet eşitliği senin için can alıcı nokta. Partnerin olacak insan kesinlikle senin haklarını çiğneyip geçemez. Adalet ve doğrunun gerçek anlamda yanındasın ve değer verdiğin insanında savunuculuğunu yapıyorsun. Bazen yanındaki insanlar avukatı mısın? diye tepkiler verebiliyorlar yüzüne demeseler de içlerinde bu tepki olabiliyor. Eğlenceli, hoş ve sevecen birisin. Sahiplenici yönün çok yüksek. Misafir ve yemek yapmayı seviyorsun. Ama gereksiz kalabalıklardan hoşlanmıyordun. Çevrende kendini geliştirmiş kültürü bir imaj çiziyorsun. Kariyerle mücadelen yüksek bazen istediğini tam alamadığını hissettiğin anlar olabiliyor ama çabadan vazgeçmiyorsun.☺️☺️
Abla sen misin itiraf et 🙄
Ahahah 😂😂😂kayıp kardeşin diyormuşum😂🩷
Çoğunlukla doğru gözlem yeteneğin bayağı iyi senin. Bazen ablam da beni karsisina alır böyle konuşur
Ahahah doğrudur burada her yakından birine hitap edebilmekte güzel duygu kimine abla kimine kardeş kimine arkadaş🍀
Çok iyi olur 😊
Tek bir alana yoğunlaşmak sana hayatta monotonluk hissi veriyor. Bu yüzden kendini yönlü biri olarak yetiştiriyorsun ve bu özelliğin takdir ediliyor. Ciddi duruşunun aksine sıcakkanlı olduğun düşünülebiliyor genel olarak. Gerçek aşkı yakaladığında iyi eş ve baba olacağına inanıyorsun.🙂🙂
Muhteşem tespitler gerçekten 😊🙌🏻 Teşekkür ederim 🌸✨
Rica ederim✨✨
Benide yorumlar mısın 😊
Sen zaman zaman geçmişe özlemi yoğun yaşıyorsun. Mesela bir çizgi film ya da küçükken izlediğin sihirli diziler bile çocukluğunu özlemene ve hüzınlenmene sebep olabiliyor. Hayalperest olduğun çok zaman var ama sen bunu kendinde istemiyorsun. Çabuk incinebiliyorsun. Gönlünü almak kolay sevdiklerin tarafından. Ama gönlü yapılandan çok gönül yapansın. Merhametlisin.☺️☺️
Nasıl bildin
Güdüsel😂
Ama daha benim hakkımda hiş bir şey bilmiyosun bile bu değişik
Hislerim güçlü diyebilirim☺️
Ben ben
Bazen hayatıni anlamaya çalışmak için yoğun zaman harcıyorsun ama bir türlü anlam veremiyorsun. Hayat ve insanlar çok boş ve sana amaçsız gelebiliyorlar. Çevrendeki bunlar olunca seni de önemsememeye itebiliyor. Kırılgan ruhun var ama bir o kadarda istediklerinin üstüne giden. Sohbetin güzel bulunuyor ve sende şirin☺️☺️
Aa teşekkür ederimmmm
Rica ederim☺️
Çok isterim..
İddialı ve çekici nesneler ve durumları seviyorsun. Fakat bunları her fırsatta öne çıkarmak tercihin değil. Eğlenceli bir kadınsın ama sevmediğin insanın yanında git artık der gibi bakışların gözlerinde okunuyor. Sosyalleşmeyi seviyorsun. Güven vericisin.🙂🙂
Evet bu benim. Teşekkürler yorumunuz için...
Rica ederim🩷
Olur
Sevdiklerin tarafından değer görmemek seni incitiyor. Fakat herşeye rağmen sevildiğini birileri tarafından bilmek mutlu ediyor. Tuttuğunu koparan, girişken ve azimlisin☺️☺️
İyi bakalım salladın diyelim... 😂
Ben kabullenmeme hissettim sanki😂
Yok looo🙂↔️🙂↕️🙂↔️🙂↕️🙂↔️🙂↕️🙂↔️🙂↕️
Tamam:D
Ever isterim.
Başkalarına göre karşıt gelen düşüncelerin birçok insan tarafında izole olmana veya dışlanmana sebep olabiliyor. Başlarda bu durumu yadırgasanda artık sende herkesi olduğu gibi kabullenmişsin ve görüşlerini savunmak senin için kıymetli yani fikirlerinin kim ne derse desin arkasında durma eğilimin var. Savunma mekanizman yüksek ve sürekli işliyor. İnsanlarının fikirlerine duyarlısın ve algın bunlara her daim açık. Muhakeme yapmayı seviyorsun. Vicdani değerlerin fazla yüksek bu da kendini çok sorgulamana sebep olmuş hatta psikolojik destek almana sebep olanda derin düşüncelerin olmuş. Kafaya takan biriyken şimdi daha boş ver geç moduna girmişsin. Anlaşılamamak seni yalnızlaştırmış lakin hala değer verdiğin ve değer gördüğünü hissettiğin insanların olduğunu düşünüyorsun🙂☺️
Hepsi doğru. Tutarlılık %100 💯💯💯👍👍👍👏👏👏🙏🙏🙏
Bu sonuçlara insanların paylaşmışımlarını okuyarak mı yoksa pp resimlerine bakarak mı varabiliyorsun.
Teşekkür ederim☺️💯👌🏻
Genelde güdüsel ağır basıyor. Biraz da tanıyorsam tanıdığım kadarı, kimisinde profil paylaşım kimisi de tahmin ortaya karışık😂
Benim paylaşımlarımı okumadan önce Pp resmime bakıp ne düşünmüştün benle ilgili
Valla nötrdüm yalan yok.
@biscolatagirl Fotoğrafıma bakıp da gizli gay falan olduğumu iddia eden 3-5 tane o.. spu çocuğu oldu da ondan soruyorum. Sen psikologsun bilirsin. O kadar eril enerjisi düşük bir yüzüm mü var. Bakınca ne anlaşılıyor ya da nasıl bir vibe oluşuyor sence.
Ahahah daha neler ya normal erkek profili duruyor iste ya burada gizliden bir kadın da gelmisti ki kadın mı oda mechul. Kalp cicek kullanıyorum diye cevaplarda erkek sanıyor sevgi dolu olmakta suc boş ver herkesi mutlu edemezsin ya da ikna @fikretin_isyani
@biscolatagirl Emolarında sürekli kalp çiçek kullanan hemcinslerim tam bir numunelik zaten.
Onların yönelimler de farklı olabiliyor🙄
@biscolatagirl Fitnessçilerin kullandığı protein tozlarının bile eril enerjiyi düşürücü etkisi varmış. Zorba feminiter toplumsal yapı, bütün toplumu feminize edip insanlığı cinsiyetsizleştirerek nüfusu minimize etme ya da niteliksizleştirme peşinde.
Erkeklerin eril doğası aşınıyor. Erkeklerde testosteron oranı da düşmeye başladı. Beta ve insel erkek oranı eskiye nazaran arttı. Bu çok tehlikeli bir şey. Gen aktaran taraf erkektir. Toplumun ve insanlığın menfaati adına erkeklerin maskülen ve ofansif doğası korunması gerekiyor halbuki.
Buraya yazıyorum. GÜN GELİCEK erkeklerin zayıf ve sağlıksız genlerinden çok sayıda bedensel ve ruhsal engelli çocuk dünyaya gelecek.
Erkekleri feminize etmek toplumun ve insanlığın altına konacak en büyük dinamittir. Erkekteki maskülen yapılanma ve liderlik ruhunun kaybolması orta uzun vadede toplumun bütün üretici güçlerini e ve kitlesel üretim sistemini baltalayacak bir projedir.
#FİKRETDOĞAN
merakla bekliyorum
Az öz ama mantıklı konuşmalar seviyorsun. Gereksiz laf kalabalığı yapmayı da yapanı da sevmiyorsun. Mantık duygunun sende önde. Fakat geçmiş yıllarınd duygusal hayal kırıklıkların seni bu hale getirmiş fakat sen böyle mutlusun ve bu senin doğrun olmuş. İş hayatında girişimcilik yolunda daha çok adımlar atmışsın. Aşktada akışa bırakmışsın☺️☺️
muhteşem : )
Teşekkürler:)
Ben de merak ettim bir şey yapmam gerekli mi
Hayır ben yorumlayacağım gözlem veya tahminlerimle😂Yeni meraklar ve gözlemler seni heyacanlandırıyor. Girişken ve maceraperestsin. Sonunun değeceği şeylerde risk almayı seviyorsun.
Bunu nerden bildin sen kimsin psişik biri misin
Gözlem içsel🙂
Biyruunn
Mizah anlayışı yükseksin. Dramatik olay ve kişiler seni sıkıyor. Çünku hayatta gül geç kafasında yaşıyorsun ve bu seni genç enerjik hissettiriyor ve birçok kez kıskanılmada sebep oluyor. Kendine özen göstermeyi seviyorsun. İnsanlar senin yanında moral bulmak için can atıyorlar fakat bazen moral konusunda kendime hayrım yok başkasına ne hayrım olacak kafasında olabiliyorsun.☺️☺️
Evet buluşalım nasıl yapıcaz
Ben yorumlayacağım😄😄İzlenim ve biraz da tahminlerle. Seni gôrmesem de daha önce biraz tahminlerden yola çıkacağım. Merak ve yeni insanlar seni cezbediyor ve bundan keyif alıyorsun. Aşkta istediğini yakalamış değilsin. Romantik ilişkilerden çok tutku karşı cinste seni kendine çekiyor. Yeniliklere ve görüşlere açıksın🙂🙂
Evet
Süslü, parlak, incili şeyler sana çekici geliyor ve en büyük zaaflarından. Hediye almak küçükte olsa seni mutlu ediyor. Gönlünü almak çok zor değil gönlünü yapması da. Doğru insanı yakaladığımda bütün dişiliğini iddialı konuşturabilecek kadınsın.☺️☺️
Evet lütfen
Kararlı, aklındakileri iyice karşılaştırıp kendinle de bunu tartışan birisin. Bazen hayata gözlüklerini takıp görmek istemediğin durumlar oluyor veya tam tersi acı da olsa gerçeklerle yüzleşmek istiyorsun. Aradığın yol arkadaşı tam karşına çıkmamış. Bazen içsel boşluğa düşüyorsun. İnsanlara insan olduğu için değer veriyorsun.☺️☺️
Doğru tahmin teşekkür ederim
Rica ederim🙂
Olur.
Hayata ve insanlara aşırı anlam yüklemiyorsun. Bugün olan insan yarın bir gün olmayadabilir kendimi kaptırıp ödjn veremem kafasındasın. Sevimli bir kadın olarak bulunuyorsun hem cins ve karşı cinslerin tarafından. Bazen kafaya takmaman başka insanlar tarafından çok absürd karşılanabiliyor ve sen bu durumu fark etsende aldırış etmiyorsun.☺️☺️
Ödün****
Bu konuda iyisin :))
Teşekkürler😇
Buyrun..
Genelde hem fikir olamadığın çok insanlar karşına çıkıyor hayatının her alanında ama bu seni farklı yapan özellik. Bazen sevilmeme sebeplerin olabiliyor. Sevecen ve samimisin sadece seni tanımayanın ön yargıyla yaklaşabileceği biri olabilirsin. Tarz duruş aklına gelen hangisi olursa. Yeniliklere ve yeni insanlar tanımaya açıksın. Zarif ve kibar bulunuyorsun ve erkeksi hem cinslerin sanada itici geliyor asla tasvip etmiyorsun. Dişil yönünde daha yüksek☺️☺️
İsterim😅
Açık sözlü olman başına bazı bela diye nitelendireceğin insanları sarmana sebep olabiliyor. Bu huyuna kimi zaman kızsanda ohhiyiki dedim varsın bela olsunlar deyip dobralığından ödün vermiyorsun bu seni diğer insanlara göre farklı kılıyor. Açık sözlüsün alınma, gücenme çok umrum olmuyor çünkü senin için zaten hak etmişler ve gerçekten hak ediyorlarda iğnelenmeyi herkesin ortak görüşü bu olsada yüze söyleyen sen olduğundan sana negatif bakabiliyorlar. Merhametli ve sevecensin yansımanın aksine. Hem cinslerini seven destekleyen yapıdasın ama onlardan aynı dönütü almıyorsun ve reel hayatta kıskanılan bir kadınsın girişkenlik açısından.☺️☺️
Teşekkür ederim güzel yorumun için 🫶
Aslında olay şu. Düşüncelerimi doğrudan yansıtıyorum çoğu zaman. İnsanların algısı da umrumda değil. Çünkü zaten anlamak istedikleri şekilde anlıyorlar..
Hemcinslerimi her zaman desteklerim. Bu da çok doğru. Destek görmem bu da çok doğru 🫠
Neyse ki kendi kendime de destek olabiliyorum 😄
Ne güzel tebrik ederim seni teşekkürler bu arada😇
Rica ederim 🍀
Bende istiyorum 💖
Sevgi dolu ve hayata pozitif bakan birisin. İnsanlar senin canını sıkmaya bazen yoğun efor sarf ediyor ama sen ne olursa olsun hayatına bakıyorsun. Çoğu zaman kendi psikoloğun oluyorsun. Kendi işlerini kendi yapıyorsun ve sevdiğin insanlar tarafından gönlünün alınması kolay☺️☺️
Evet doğru canım 🤍
😇😇
Olur lütfen 🙃
Kimsenin etli sütlüsüne karışmıyorsun sadece üstüne düşeni yapıp, eğlenmen gereken yerde de eğlenen birisin. Dedikodu sevmiyorsun sadece kafa dengi biri olunca o kişilerin hakkında konuşmak sana keyifli gelebiliyor. Hayata pozitif bakabilen birisin. Disiplinlisin ama bu disiplin seni bazen boğuyor sende sıkılabiliyorsun. İnsanlara iyi gelen özelliğin var iyi dinleyicisin ve olayı birden fazla kişiden duymadan ikna olabilen biri değilsin. Genelde kanıtlı gerçekleşenlere inanıyorsun ☺️☺️
Çoğunlukla doğru. Teşekkür ederim 🥰🌸
Rica ederim😇🍀🩷
Olur
Eğlenceli ve konser, mav gibi etkinlikleri seviyorsun. Eğlencelerini yalnız değilde daha çok bir toplulukla gerçekleştirmeyi tercih ediyorsun. Sıkıcı bir kadın değilsin.☺️☺️
Maç****
Teşekkürler.
Epeyce doğru :)
🩷🩷
Eveeeet.
Sevgi dolu ve gizemide bir arada barındırıyorsun. Sevgini çok kolay belli eden yapın yok. Aileyi seviyor ve sosyallik kadar evcimen tarafında bir hayli fazla.☺️
Ayyyy evet hepsi doğru. 🥹
Teşekkürler😇
🌸🌸
Olur
Suyuna gidilmediğinde çok iyi karşıdakini gömebilecek birisin. Genelde olayları kişileri anlamlandırma çaban var ama olmuyorsa üstüne de düşmüyorsun. Etrafta dalgaperest hava versende özünde o kadar değilsin. Bu huyun insanlara kendine değil. İşlerini ciddiye aldığında hakkını veriyorsun.🙂🙂
Oturduğum yerden kalkıp doğruldum 🙄 saygılar 🙋🏻♂️
😇☺️☺️
Lütfen! 🙏🙏
Film izlemeyi çok seviyorsun. Ama yerli dram değil yabancı filmler. Özellikle kore filmleri. Kore tarz makyaj senin favorin. Doğallık seven bir kadınsın. Aşırı toplum deyimiyle kokoş kızlar sana itici geliyor ama tanıma fırsatı da verip arkadaşlık yapmak için şans veriyorsun. Kız arkadaşlarınla aran iyi birlikte eğlenmeyi seviyorsun. Bazen de yalnız kalıp kendini dinlemeyi seven birisin. Tatlı çeşitlerini seviyorsun ama formunu bozmamak için pek tüketmemeye çalışıyorsun.☺️☺️
Gerçekten doğru anlattın. 😂😂
Ahaha teşekkürler sevindim tutmasına😂😇
Rica ederim. 😂😂
Olur
Hayalperest yapının yanı sıra mantığı zaman zaman daha ağir basan birisin ve çevrendekileri bu özelliğin şaşırtıyor. Kolay ikna olan biri değilsin ama dışarıdan kolay ikna olabilecek algı yaratabiliyorsun. Çalışkan yerine göre girişkensin. Sessiz olduğunda insanlarda merak uyandırıyorsun ve iletişimini kiminle kesiyorsan seni merak etmeye başlıyor. Gizemli olmayı sevmiyorsun ama gizemi güzel hissettiriyorsun. Yeniliklere açık ve öğrenmeyi seven birisin, uyumlusun☺️☺️
Gayet başarılı olmuş teşekkür ederim ☺️🙏
Rica ederim✨☺️
Nasil olcak o iş
Gözlemler ve tahminlerle fazla anlam arayıp yorulma müneccim değilim sonuçta☺️
Evittt
Bazen aşırı olgun bazense asi erkek modundasın. Ev halkıyla bence zıt düştüğün noktalar çok ama sen bağlı ve evcimen erkek olduğundan iş dışında ailenden kopmak istemiyorsun ama aslında yalnız hayat hedefin şartlar el vermemiş senin için. Aşık olunca kendini kaptıracak yapıdasın yani severse tam sever silerse de tam silersin ama aşk acısını derinlerde yine de yaşarsın. Çalışkan ve girişkensin. Hayat seni bazen tüm dünyanın yükünü kaldırıyormuş gibi hissettiriyor. Hayata dalgaperest bakan biri değilsin. Olgun ve ince düşüncelisin.🙂🙂
⭐⭐⭐⭐⭐
Ahahah bu kadar yıldız varsa epey tutmuş😂😂
Çok doğru söyledin teşekürler ☺️
Rica ederim☺️☺️
Peki böyle olmam iyi mi
Dengede kalman seni yormaz☺️
Tamam ☺️
İsterim
Gizem uyandırmayı seviyorsun ve başarılısın bu konuda da çevrende. Seni merak etmekten keyif alanların sayısı azımsanmayacak kadar var. Eğlenceli, neşeli ve ortama çabuk ayak uyduran birisin. Kendi kuralların keskin değil.☺️☺️
Hadi hemen
Hayata ılımlı yaklaşıyorsun ve gergin olan ortamlar seni de geriyor. Gergin bir insan olmadığın için öyle. Olayları uzlaşmacı ve tatlılıkla bağlamayı seviyorsun. Çevrende bence küsleride barıştıran biri gibisin. Hayatta gerçekleştirmen gerekenleri gerçekleştirmiş ve artık yeni birşeyi merak edecek heyecanda değilsin ve hayata doymuş birisin. İnsan sarrafı olmuşsun ayrıca çok kişi tanımaktan gözlerinde niyetini okuyan birisin☺️
👌👌👌
Evet isterim
Seni ilk kez görüyorum ama tahminde bulunacağım şekerlik:)) Sen çevrende tatlı bulunan ve gerçektende sevimli birisin, polyanna yanını fazla buluyorsun ama kendini alıkoyamadığını iyi niyetlerinden düşünüyorsun. Kelebek gibisin cıvıl cıvıl konuşkan ama bazen kendini girişkenlikten alıkoyan💝
Ayy teşekkür ederim 😊
Rica ederim tatlım🩷
Olur yorumla bakalım
Aşka aşıksın. Ama hayat sana tren misali davranmış. Tam yolunda yetişiyorum demişsin ya o tren kaçmış ya da hayat aşkı senin için çok ağırdan almış ya da yanlış zamanda ruh ikizini bulduğun sanısını yaşatmış. İnsanları anlama ve anlamlandırma çaban önceden daha fazlaymış fakat artık daha da azalmış. Herkes herşeyi yapar ve bir gün gelir ve giderler diye anlam yüklemeyi bırakmışsın. Ortamlarda aşırı konuşmayı sevmiyorsun fakat girişken tarafında var.🙂
Sanki beni tanıyor gibi konuştun :D
Ahahah😄😄
:D :D
Evet
Derin bir kadınsın. Seninle sohbet etmeyen sadece şöyle birine benziyor deyip yorumlayamaz. Tanıdıkça yeni keşifler edindikçe sürprizlerle dolusun. Gizemli oluşun merak uyandırıyor çevrende😉☺️
Tabi ki
Rahatın ve konfor alanın senin için kıymetli. Hayattan yalnız bile olduğunda tat almasını biliyorsun. Çevrende pozitifsin ve aranan bir yüzsün. İnsanlar senle aynı ortamda olmaktan mutlu oluyorlar. Seni hiç görmedim tahminimdi bunlar☺️☺️
Yorumla güzelim
Hayattan demoralize olmuşsun ve beklentin şu sıralar özellikle bitik durumda. Ayağa kalkmak için bir rehber istiyoraun etrafında seni güdüleyen, mutlu edecek ve eski seni kazandıracak. Aslında önceden pozitifken son zamanlarda ne yaşadıysan hayattan beklentini minimal etmiş😌
Eveeet
Kendi halinde kimsenin ne yapıp ettiğini çok kurcalamayan birisin. Kendi hayatına odaklısın. Hayata olumlu bakıyorsun ve çevrende temiz kalpli bulunan birisin. Düşünce gücün ve hayatına çektiklerin yüksek ölçüde.☺️
hayırlısı
Hayata bakışın tamda yorumundaki gibi☺️😄Başına ne gelirse gelsin hayırlısı deyip yoluna bakmayı seviyorsun. Kendini seven ve beğenen birisin. Bu olumlu bir özellik. Kibir anlamında değil. Aşkta hayatı akışa bırakmışsın.☺️☺️
işini iyi yapıyorsun teşekkürler
Rica ederim🙂
Olur
İlk defa gördüm tahminde bulunayım.☺️Kedileri seviyorsun ve en sevdiğin renkler klasik renkler siyah beyaz gibi. Aslında ruh halin kedi kadar naif ama damarına basılınca tırmalayıcı birisin. Kız kavgasına tutuşmazsın ama laflarınla çok güzel haddini bildirirsin. Genel olarak mülayim birisin.☺️
Aynen😉
☺️☺️
Söyle bakalım
Seni pek görmesemde az nickinden kopya çekiyorum😜🥳😆Uyku ve dinlenmeyi seviyorsun. Küçükken masal ve çizgi filmleri seviyordun. Hayallerin bazen kendine bile çok sıradışı geliyor ama gerçekleri çabuk kabullenende yapın var. Aşkı yakaladığında aşk kadını olacak birisin. Flörtöz bir kadın değilsin. Ayaklarını yerden kesecek insan olmak zorunda hayatındaki insan. Olumlu ve ılımli düşüncelerdesin bakış olarak hayata.☺️☺️
Hahahah evet uykuyu sever dhdhdb
çok istiyorum