Arkadaşlarınız böyle bi şey yapsa iletişimi keser misiniz?

3 kişi arkadaş grubuyuz 2 kız 1 erkek (kız arkadaşımız evli benim de uzun ilişkim var yanlış anlaşılmasın) ben okula çok gitmiyorum bi süredir ama gidersem de arkadaşlarımla denk gelmeye çalışıyorum ve mutlaka soruyorum onlara okuldalar mı diye. Bugün kız arkadaşıma sınavdan 1 saat önce yazıp okulda olup olmadıklarını sordum görmedi heralde diye sınavdan yaklaşık yarım saat sonra aradım ve hiç cevap alamadım. Bana 3-4 saat sonra kusura bakma fenalaştım sana dönemedim (vertigosu var diye) dedi. Sizce mantıklı bi bahane mi resmen yanlarına gitmeyeyim diye beni görmezden geldi bence.. neden böyle yaptığına da anlam veremedim. Erkek olan arkadaşımız da beni çok zorbalıyo şaka ayağına ve gülüp geçmeye çalışıyorum genelde ama neden böyle yapıyo olabilirler?
Arkadaşlarınız böyle bi şey yapsa iletişimi keser misiniz?
Cevapla