Kişilik & Karakter Yazın geldi diye memnun musunuz şikayetçi mi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Çok sıcak değil mi? Güncellemeler+1 yıl Güncelle Yazın geldi diye memnun musunuz şikayetçi mi? Cevapla Memnuniyet Soruları Beğen Paylaş Takip Et
acel1ya Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl ben tüm gün evde olmak zorundayım bi de klima bile yetmiyor : ( 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Klima nasıl yetmiyor Yorumla
omerfrkkucuk0635 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Hiç ama hiç memnun değilim, memnun olan varsa onlardan da memnun değilim... 😂 1 0 Yorumla
pinklove123 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Ben memnunum 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Tesettürlüler şikayetçi olur oysa Yorumla pinklove123 +1 yıl Ama ben değilim ☺️soğuğu hiç sevmiyorum Yorumla Soran +1 yıl Yakmıyor o zaman seni sıcak Yorumla pinklove123 +1 yıl Evet yakmıyor Yorumla Soran +1 yıl Güzelmiş Yorumla
Kediisss Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Oluyorum lan ne memnunuuuu 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok sıcak dimi Yorumla
Filmkoliküyeyim Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Memnunum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben tüm gün evde olmak zorundayım bi de klima bile yetmiyor : (
Klima nasıl yetmiyor
Hiç ama hiç memnun değilim, memnun olan varsa onlardan da memnun değilim... 😂
Ben memnunum
Tesettürlüler şikayetçi olur oysa
Ama ben değilim ☺️soğuğu hiç sevmiyorum
Yakmıyor o zaman seni sıcak
Evet yakmıyor
Güzelmiş
Oluyorum lan ne memnunuuuu
Çok sıcak dimi
Memnunum
şikayetciyim
Sıcak sevmiyorum