Abla sen bilirsin o sınav sorularını belki. 20 dk süre verip 40 tane farklı olan görseli bul ya da farklı olan görseli bul diye soru sormuşlar şıklı. O şıklardan farklı olanları bulana kadar canım çıkıyordu yemin ederim. Zaten yetiştiremedim de soruları. 33-34 tane falan yapabildim Yanlışlarım da vardır illa zaten Bi de kişilik envaterinden 136 soru vardı. Kendinle alakalı sorular sormuşlar sana. Ve aynı soruları ilerleyen sorularda tekrar sormuşlar bakalım cevaplarında aynı mısın söylediklerinin arkasında durabiliyor musun maksat buymuş yani. Farklı cevap verdiğin anda sınav çöp oluyor Bence zordu ya bilmiyorum ümidim yok
Ben hastane , avm projelerinde çalıştım ablam Bankanın sınav ve mülakatlari zordur silah verecek sonuçta ama onların torpilli adamları hazırdır göstermelik yapıyorlardır bence havaalaninda bizim kuzen var özel güvenlik olarak anfa da enişte var ama enişte abimi aldıramadı kodoman torpilin varsa olur demişler özel güvenlik olmak yerine keşke bekçilik, polislik denesen
Abla sınavı geçersem 99 ihtimalle güvenlik oldum demektir. Beni tek korkutan şey sınav şu an. Referanslar falan sağlam. Bir de annem iş bankasında çalışıyor ya benim. O yönde pek de bir endişem yok açıkcası
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Artık hiç bir şeye şaşırmıyorum ablam
Valla bende öyle diyorum artık ablacım
Şu an aklıma gelmedi gadası
İş arkadaşımın beni engellemesi her yerden :D
Halbuki ortada bir sebep yoktu
Kafa kırıkmış onun sonuç ne oldu ablam
Abla hala açıklanmadı ya. O kadar yoğunluk varmış ki. Bir sürü sınava girenler olmuş pek ümidim yok geçebileceğime dair
İnşallah geçersin ablam 🙏
Abla sen bilirsin o sınav sorularını belki. 20 dk süre verip 40 tane farklı olan görseli bul ya da farklı olan görseli bul diye soru sormuşlar şıklı. O şıklardan farklı olanları bulana kadar canım çıkıyordu yemin ederim. Zaten yetiştiremedim de soruları. 33-34 tane falan yapabildim
Yanlışlarım da vardır illa zaten
Bi de kişilik envaterinden 136 soru vardı. Kendinle alakalı sorular sormuşlar sana. Ve aynı soruları ilerleyen sorularda tekrar sormuşlar bakalım cevaplarında aynı mısın söylediklerinin arkasında durabiliyor musun maksat buymuş yani.
Farklı cevap verdiğin anda sınav çöp oluyor
Bence zordu ya bilmiyorum ümidim yok
Ben hastane , avm projelerinde çalıştım ablam Bankanın sınav ve mülakatlari zordur silah verecek sonuçta ama onların torpilli adamları hazırdır göstermelik yapıyorlardır bence havaalaninda bizim kuzen var özel güvenlik olarak anfa da enişte var ama enişte abimi aldıramadı kodoman torpilin varsa olur demişler özel güvenlik olmak yerine keşke bekçilik, polislik denesen
Abla sınavı geçersem 99 ihtimalle güvenlik oldum demektir. Beni tek korkutan şey sınav şu an. Referanslar falan sağlam. Bir de annem iş bankasında çalışıyor ya benim. O yönde pek de bir endişem yok açıkcası
İnşallah ablam hayırlı haberlerini bekliyorum
Abla nasıl bi sınavsa çözemedim 3 ay ı da bulabilirmiş açıklanması
Burdaki insanların yoktan yere birbirini engellemesi şaşırtıyor beni
Beni insanlar sürekli şaşırtmaya devam ediyor
Bilmiyorum hiç aklıma gelmiyor şu an.