Sizi en çok şaşırtan olay neydi?

Ben ıq seviyeme şaşırmıştım :D ben hep kendimi diğerlerinden daha aşağı sanıyordum kendime öz güvenim çok düşüktü kuzenim zorla ıq testi yaptı bana kendisi öğretmendi dedim ıqum 90 çıksa yeter felan yapıyorum ilk bi yaptı 139 çıktı :) inanmadık tekrar bir daha yaptık 141 çıktı :D kuzenim gelmiş olm sen diye bu kadar zekisinde okula gidip oturup 2 dk ders çalışmıyorsun diye kızmıştı Sonra Özel sektörde bir firma işe alım yaparken ıq testi de yapıyordu o ıq testinde ise 143 çıkmıştı :D yönetici yanına çağırıp sen ilerde yönetici olarak karışıma çıkarsın demişti kişilik testi istemişti benim için ona da lider özelliğim çıkmıştı :)

ama halla bi hart olamadım :D
Sizi en çok şaşırtan olay neydi?
Cevapla