Ben ıq seviyeme şaşırmıştım :D ben hep kendimi diğerlerinden daha aşağı sanıyordum kendime öz güvenim çok düşüktü kuzenim zorla ıq testi yaptı bana kendisi öğretmendi dedim ıqum 90 çıksa yeter felan yapıyorum ilk bi yaptı 139 çıktı :) inanmadık tekrar bir daha yaptık 141 çıktı :D kuzenim gelmiş olm sen diye bu kadar zekisinde okula gidip oturup 2 dk ders çalışmıyorsun diye kızmıştı Sonra Özel sektörde bir firma işe alım yaparken ıq testi de yapıyordu o ıq testinde ise 143 çıkmıştı :D yönetici yanına çağırıp sen ilerde yönetici olarak karışıma çıkarsın demişti kişilik testi istemişti benim için ona da lider özelliğim çıkmıştı :)
ama halla bi hart olamadım :D
ama halla bi hart olamadım :D
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O teste girdim ama çok üst seviye liderlik çıkmasına rağmen almamışlardı gülünç gerçekten madem iyiyim niye almıyorsun dimi
müdür istifa edip seni kendi yerine mi oturtacaktı birde :D
En azından iş fırsatı verebilirdi
Benimki 200 cikti Iq'm, Einstein ile aynı zekaya sahip mişim öhm 😌
en azından bişilerin farkında olman lazım babayın halla 5dk lık zevki olduğun gerçeğini değiştirmez :D
Tesadüftür o dicemde tesaduf olsa bir defa olur kardeşim her seferinde de olmaz ki 😅
ben bu gerçeği internet kafe de dedim oyun oynarken lise yıllarımda millet zeka testi yapmaya başladı benim yine aynı 139 çıktı :D arkadaşlar diyor sen bu soruların cevaplarını araştırmışsın dediler :D birisi 85 çıkmıştı dalga geçmiştik hep beraber :D
Iyi bari kullan bir zahmet 😄
Iq seviyenin yüksek sanınca düşük çıkmıştı 😂😂
Dermişim
ben düşük sanıyordum yüksek çıktı :D ben inanmıyorum kuzenimde inanmıyor kendisi öğretmen 126 çıkmıştı :D
Uzaylılarla sohbet etsem bile şaşırmam artık.
anlaşılan kutup ayısını bekliyorsun :D
Aahaha normalde şanslı bir insanım, ama nerede deli var beni bulur.
o bende de var derler ki insanın karşısına hep kendisi gibileri çıkar derler :D ben özel sektörde satış uzmanlığı yaptım karşıma çıkan müşteriler tüm maldı :D en son yöneticime durumu anlattım bayağı gülmüştü bana :D
Ben de satış temsilciliği yaparken baya değişik insanla karşılaştım ya.
İnsan bazen şaşıyor nasıl bu yaşa kadar gelmiş bu kafayla diye :D
birgün müşteriye durumunu anlattım anlattım anlamadı dedim not alabilir misiniz dedim olur dedi bende dediklerimin aynısını adama teker teker yazdırdım :D müşteri bu ne şimdi dedi bende anlamadığınız yerleri tekrar sormak isterseniz önce yazdırdığım yeri tekrar edin sonra zaten tekrar soru sorma ihtiyacınız kalmayacak sizin demiştim :D müşteri teşekkür edip gitmişti :D gerçekten aramadı bir daha :D
Ahahaha :D
İyi olduğun alanı bulmamışsın demek ki
çalışmak bana göre değil :D sıkıntı orada :D
Artık hiç bir şey şaşırtmıyor
ya şimdi evlensen adamın pipisi 30 cm çıksa gerdek gecesi şaşırman mı :D
dostum sana IQ testlerin hep boş olduğunu zekanın bi testle sınırlandırılmadığını söylememişler herhalde
Zaten bizde 1 tane yapmadık bu soruları hazırlayan prof dok lar 2 tane muhabirin dediği laf ta umrumda olmaz işin acigi