#Çok sevmekten kaynaklı kırgın bile olsanız içinizde mi çözersiniz?

#Çok sevmekten kaynaklı kırgın bile olsanız içinizde mi çözersiniz?

Hayır kesinlikle gider ve konuşurum. Sorunun ne olduğunu ve neden böyle yaptığını öğrenmek isterim. Ne olursa olsun iletişim kurarak çözmeye çalışırım.
Bir kaç dakika önce söyleyip hayatımdan çıkardım. Ben hesapları kapatmadan gitmem. Kırılıyorsam söylerim. Söylemiyorsam bir yere kadar. Bardak elbet taşar. İnsan elbet kaçıp gitmek ister.
Ben kırıldığım zaman ilk önce anlamasını beklerim.. sessiz kalırım.. eğer anlamıyorsa da o zaman kendim söylerim.
Cevap
14Cevap
Kırılsam söylemem zaten.. Halimden tavrımdan anlamayanın laftan anlayacagını da düşünmüyorum..
Sevdiğim birine kırıldıysam söylerim. Hem o hatasını fark eder hem de ben içimde kurup durmak zorunda kalmam.
Düşündüğü her şeyi söyleyen bir insanım. Kırıyorsa sonuçlarıyla yüzleşmeli kişi. Söyleyemediğim olmaz.
Beni tanıyan biri kırıldığımı anlar halimden tavrımdan konuşmamdan Ama eğer bunlara rağmen anlamıyorsa ses çıkarmam
İlk fırsatta söyleyemesem bile sonunda dayanamayıp söylediğim defalarca olmuştur
Söylemem ama bir şekilde belli olur kırıldığım belli ederim yani saklayamam
Ben kırıldığımı kimseye söylemem yüzüm düşer sadece o da saklayamadığım için
Oldu. Üzülür diye ona olan üzüntümü bile diyememistim.
Yok söylerim ben. Ama umurunda olmaz çünkü zaten bilerek kırıyor neden umursasın ki ve söylesende bir şey ifade etmez onun için.
Genelde söylemem ama anlaşılır kırıldığım
Söylemesem bunu fazlasıyla belli ederim
Söyleyince bir şey değişmiyor söylememeyi tercih ediyorum
Halı altına süpürmem hiç bir şeyi, sorunu konuşuruz çözersek devam çözemezsek yolları ayırırız
Bunu çok yapıyorum eğer kırıldığımı belli edersem canı sıkılır aman kaç günlük dünya deyip susuyorum ve maalesef çoğu insan için bu yapıdayım
Evet bazen oluyor yine de saygılı davranıyorum
Ben dayanamayıp söylerim
Silin geçin anlami yok
Kimsenin beni kirmasina izin vermem
Oluyor. şu an tam o durum içerisindeyim.
Söylemeyebilirim
Hala kırgın olduğum biri var
Hayır söylerim içimde bırakmam
Oldu aslında yıllar sonra dedim
Evet içimde kaliyo hep
Hayatta söyleyemiyorum kendi kendi mi üzdüğüm ile kalıyorum
Anlamayacaksa evet :')
Genelde sessizleşmeyi tercih ederim.
Kırılırsam söylemeyi bırak ağzını bile kırarım
Söylerim bilsin
İçeride çözülmesi mümkün değil
Tavırlarımdan anlar
Biraz beklerim
Oldu ama artık olmuyor
hayır olmadı
Olur bazen
olmaz
Olur bazen
Çok oluyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?