Yaşamaktan acı duyarken neden bir elimiz hayatın yakasında kalır hep?

Her saniye çekip gitmeyi düşünüyorum oysa

Yaşamaktan acı duyarken neden bir elimiz hayatın yakasında kalır hep?
Cevapla