Gerçekten insan açıklama yapmak zorunda kalmadığı insanları istiyor hayatında. Aile, arkadaş ya da sevdiği kişi tarafından. Sizce de öyle değil mi?


Her şeyi saldım ya. Ben neden beni anlamaları için çabalıyorum ki? Gerçekten değer veren kendiliğinden yapar bunu. İnsan olmak bunu gerektirir. Senin için orada var olan senin ihtiyacının ne olduğunu bilir. Beni anlasınlar diye çabaladığımda tek hissettiğim yalnız oluşum, yıkıklık ve yıpranmışlık.
Karşısındaki insana da aynı konforu sağlamayı başarabildiyse, hakkıdır tabii
Cevap
19Cevap
ben çok tan bırakktım tabi ki de
İnanılmaz güzel bir soru. Kesinlikle açıklama yapmayı bıraktım. Gerek yok.
Çünkü ben sordum 🙂↕️
Sensin güzel olan yani kdnns
Evet dkfms
İddialı znsnsn
Kendimi uzun uzun açıklamayi sevmem. Zaten karşindaki insan seni nasil isterse o şekilde anlayacagi için kendimi yormaya gerek yok.
Kesinlikle
Anlaşılmamak diye bir şey yok. Art niyetli insanların seni anlamak istememesi ya da kendi çıkarları doğrultusunda anlaması diye bir şey var.
Ben anlatırım, anlayan anlar anlamayan da anlamasın pek takılacağım bir şey değil
Çıtır aslanım, beni konuşmadan anlayacak çıtır halen olmadığı için yalnızlığı yeğledim
Anlamayana anlatmaktan yoruldum o yüzden boşveriyorum. Sadece değer verdiğim kişilerin beni anlamasını önemsiyorum.
Anlamak için çaba sarf etmiyor ise hayatımdan itinayla uzaklaştırırım..
Anlaşılmak için hala çabalıyorum ama eskisinden daha az
Ben her şeyi çat çat söylerim sorun olmaz
hayatta uğraşmam banane ya
Akışına bıraktım herşeyi
valla ben çok şey edemiyorum ya
Bıraktım çünkü insanlar işine geldiği gibi
Anlayan sen çaba göstermeden anlar çabalamıyorum
Neden çabalayayım anlayan eşek değilse anlar zaten
Mesaj kutun neden kapalı
Çünkü ben öyle istiyorum
Buradan belirt.
Başkasına danış, benlik değil.
ımm, evimin olmayacak olması üzücü.
çok oldu bırakalı
Bıraktım
Çok doğru bir söz
Aynen cok haklisin valla
Cabalamiyirum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar