Güncellemeler
+1 yıl
Bence biraz kaosta kalmak biraz da düzen de:)
Ben ne sevdiğimi bilmiyorum😂 orta karar olabilir
kaosta severiz :)
eic için teşekkürler :)
Cevap
11Cevap
Ben kaos severim evet
Ben düzen yaratmayı severim. Kaosculara karşı da büyük bir savaş verdiğim su götürmez gerçektir.
Dogadaki kaos ortami duzen icindir.
İnsanlardaki kaos hiç cekilmez. Uzak dursunlar.
Kaos olmazsa olmaz bizim mahalle sagolsun hergun bi olay kaos
Kaosu yaratır sonra ortalığın toz duman olmasını izlerim.
Kaosu seven işsizdir. Kimse boş uğraşla kafa yormaz🤙🏻
sakinlik iyidir
once kaosu cıkartacak sonra kaosu cozeceksın vazgecılmez olmanın tek şartıdır.
Düzeni severim
düzen iyidirrrr
Huzur benim için her şeyden önemli.
Sakinlik
Kaos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar