Kişilik & Karakter Sıkıldığındığınızda nereye kaçıp uzaklaşmak isterdiniz? _ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Bugün tersimden uyandım işime gitmedim. Aksama doğru bahçe evine geçip arkadaşla tüm akşam sohbet edip içtik.🙂 Sıkıldığındığınızda nereye kaçıp uzaklaşmak isterdiniz? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evrenin dışı olabilir anca orası keser beni 1 0 Yorumla
Zz___eeyuyy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl Herkesten uzak bir orman evinde olmak isterim tabi yalnız kalamam yanımda baba huzur veren biri olursa iyi olur 1 5 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Baba gibi huzurlu biri mi baban mı olmasını istersin anlayamadım bu kısmı Yorumla Zz___eeyuyy +1 yıl Pardon bana * olacaktı babam mümkünse yanımda olmasın 😔 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Anladım umarım dilediğin huzuru bulursun.🙂 Yorumla Zz___eeyuyy +1 yıl Teşekkür ederim, size de aynısını diliyorum 🙂 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Teşekkür ederim. Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl ben hiç tersimden kalkmıyorum ha hep sırıtarak kalkıyorum😒 1 2 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Enerjin hiç eksilmesin.🙂 merakettimmişte +1 yıl Amin
busegmss Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Her sıkıldığımda trene atlayıp bi İstanbul’a gidip gelesim geliyor. Sırf yemek yiyip geri dönmeyi bile yapabilirim. 1 0 Yorumla
VViolet Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 316 cevap paylaştı. Deniz yakın olsa denize kaçarım ama göle baraja yakınım, su kenarı bana iyi geliyor yani. 2 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Sessiz sakin bir yere, mümkünse köydeki evimize. 🥰 2 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Lafa dinlemelik, şehirden ve sivaslılardan uzak bir yere 1 0 Yorumla
Alfia Takip Et Master Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Yeşillik olan her yer güzel geliyor banaa 😌 1 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. En iyisini yapmışsın, insan bunalıyor iş stresi, monotonluk vs durumlarından. Ben onu tek başıma yapıyorum. Alıyorum viski veya biramı kendim içiyorum. 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Biran önce bayram gelsinde köye kaçayım sakin kafa 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Bugünlük yaptım öyle bir şey. Siteden saatlerce uzaklaştım. Biraz ihtiyacım vardı. Modum düşüktü ve hâlâ düşük. Özel alanıma gittim. 0 0 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Parka giderim genelde hep gittiğim yer var deniz de olmayınca ne yapalim 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Kendime 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. deniz kenarı olabilir 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Bir dağ evine 1 18 Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Mağara değilmiydi Yorumla Edameda06 +1 yıl @Şiirden-bıkmış-şair mağaramdan sıkılınca işte Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Senin mağara aydındaydı Yorumla Edameda06 +1 yıl @Şiirden-bıkmış-şair nerden biliyorsun Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl 😂 Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Bilinç altıma yerleşmiş Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤔🤔 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Aydın mı? Hangi mağaraymış o ben Aydın'da yaşıyorum.🙂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Aydında yaşamıyorum aslında :d Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Mağara Aydındaymış😃 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yazlığımdan bahsediyor 😂 Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Vayy neresinde😃 Yorumla Edameda06 +1 yıl Didim Yorumla _ALCHERA_ +1 yıl Ergenliğimin geçtiği yer didim🙂Uzun zamandır gitmiyorum çok değişmiş. Yorumla Edameda06 +1 yıl Ben 5 yaşından beri orada geçti 😂 Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Bende 3 yaşımdan beri alfayım Yorumla Edameda06 +1 yıl @Şiirden-bıkmış-şair sana niye inanasım yok benim Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Ben senin inancınım güç içinde eda 😂 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Herhangi yeşil bir alana 0 0 Yorumla
nickbulamayangill Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Eve kapanırım ne kapıya ne telefona bakmam 0 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bir köy var uzaklarda o köy bizim köyümüzdür. 0 0 Yorumla
Sedefffe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yaşadım yerden uzak bi yer olsun yeterli bana 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. sarayburnu sahil 1 0 Yorumla
smerfus Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 615 cevap paylaştı. Arada Lazım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Evrenin dışı olabilir anca orası keser beni
Herkesten uzak bir orman evinde olmak isterim tabi yalnız kalamam yanımda baba huzur veren biri olursa iyi olur
Baba gibi huzurlu biri mi baban mı olmasını istersin anlayamadım bu kısmı
Pardon bana * olacaktı babam mümkünse yanımda olmasın 😔
Anladım umarım dilediğin huzuru bulursun.🙂
Teşekkür ederim, size de aynısını diliyorum 🙂
Teşekkür ederim.
ben hiç tersimden kalkmıyorum ha hep sırıtarak kalkıyorum😒
Enerjin hiç eksilmesin.🙂
Amin
Her sıkıldığımda trene atlayıp bi İstanbul’a gidip gelesim geliyor. Sırf yemek yiyip geri dönmeyi bile yapabilirim.
Deniz yakın olsa denize kaçarım ama göle baraja yakınım, su kenarı bana iyi geliyor yani.
Sessiz sakin bir yere, mümkünse köydeki evimize. 🥰
Lafa dinlemelik, şehirden ve sivaslılardan uzak bir yere
Yeşillik olan her yer güzel geliyor banaa 😌
En iyisini yapmışsın, insan bunalıyor iş stresi, monotonluk vs durumlarından. Ben onu tek başıma yapıyorum. Alıyorum viski veya biramı kendim içiyorum.
Biran önce bayram gelsinde köye kaçayım sakin kafa
Bugünlük yaptım öyle bir şey. Siteden saatlerce uzaklaştım. Biraz ihtiyacım vardı. Modum düşüktü ve hâlâ düşük. Özel alanıma gittim.
Parka giderim genelde hep gittiğim yer var deniz de olmayınca ne yapalim
Balkonda oturmak iyi hissettiriyor
Kendime
İnsanların olmadığı bir yer
deniz kenarı olabilir
Bir dağ evine
Mağara değilmiydi
@Şiirden-bıkmış-şair mağaramdan sıkılınca işte
Senin mağara aydındaydı
@Şiirden-bıkmış-şair nerden biliyorsun
😂
Bilinç altıma yerleşmiş
🤔🤔
Aydın mı? Hangi mağaraymış o ben Aydın'da yaşıyorum.🙂
Aydında yaşamıyorum aslında :d
Mağara Aydındaymış😃
Yazlığımdan bahsediyor 😂
Vayy neresinde😃
Didim
Ergenliğimin geçtiği yer didim🙂
Uzun zamandır gitmiyorum çok değişmiş.
Ben 5 yaşından beri orada geçti 😂
Bende 3 yaşımdan beri alfayım
@Şiirden-bıkmış-şair sana niye inanasım yok benim
Ben senin inancınım güç içinde eda 😂
Herhangi yeşil bir alana
Eve kapanırım ne kapıya ne telefona bakmam
Bir köy var uzaklarda o köy bizim köyümüzdür.
Yaşadım yerden uzak bi yer olsun yeterli bana
Ben sahile kaçıyorum
sarayburnu sahil
Cluba
Dünya dışına
İnsanlardan uzağa.
Arada Lazım