Herkesin içinde iyileşmeyen acı bir yara var mıdır? Sizin acı yaranız nedir?

Herkesin içinde iyileşmeyen acı bir yara var mıdır? Sizin acı yaranız nedir?

Evet benimde iyileşmeyen acılarım var maalesef.. bir gün geçeceğini düşünüyorum bakalım ya da . olmadı zaten öleceğiz bir gün.. o zaman kesin geçer.
Cevap
1Cevap
Her yara iyileşir ama izi kalır, öğrettiği şeyler kalır ve hayata o şekilde devam edersin.
her yara iyileşmez sadece alışır insan
Alışmak da bir çeşit iyileşmektir bence
ikisi farklı şeylerdir iyileşirse acısı kalmaz. Öbüründe ise ne kadar alışırsan alış acısı her zaman oradadır.
Bende acı kalmıyor. Sadece çıkardığım ders kalıyor. Demek ki iyileşiyormuş
Ağlayak mı kanka sabah sabah 😂
Bu şarkı sana gelsin 🤣
https://youtu.be/6f1bQBdHJlE?si=BiJWnZl_e8QLVwoV
Kanka sabah sabah bunu neden yaptın bana 🥹
Arınmak için şimdi 5 tane linkin park şarkısı dinlemek zorundayım
Ayıpsın bro 🤣
https://youtu.be/eVTXPUF4Oz4?si=ENM1d6fFM2jAb1bg
Offf ıslandım lan şarkıya bak 🤤
Islandım derken 😱 eskilere götürdü beni bu şarkı
Harbi bayağı eski lan bu şarkı 🤔 bildiğin ıslanmak işte 😂
Net bir şey yok herhalde
herhalde diyorsan vardır bir şey 🙃
Acillar bazen. katmerlesir yürekteki acillar hissedilmez Halle gelir
Her yaranın ilacı vardır
Yoktur
sen de olmaz sen taş kalplisin :o
Ajjsajjajajaj
o de birleşik olacak bu arada :o
Fark etmedim
nasıl öğretmensin sen :o
bende kalan çakmağı
bende kalan çakmağı derken 🤔
Çocukluk yarası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?