#İnsan tek başına iyi vakit geçirebiliyorsa bu bir yetenek midir?

#İnsan tek başına iyi vakit geçirebiliyorsa bu bir yetenek midir?

Yetenek değildir bence. insan çevresi varken kendi kendine güzel zaman geçirir. ama tamamen yalnızken illa üzülür tek kaldığı zaman. bir de bir yerden sonra sıkar tek takılmak
İnsan sosyal bir varlıktır; Bir insan bunu "kendi kendime yetiyorum" diyen Sıradan bir insan bu durumu bulunduğu bir toplum içerisinde yapabiliyor ise...
Bence öyle herkes tek başına eğlenmeyi bilmiyor
Tabii ki aşkom. En çok kendi kendime vakit geçirirken huzurlu hissediyorum.
Cevap
8Cevap
Yetenek değil de güzel bir yeterlilik seviyesi bana göre.
Kendi başına zaman geçirebilen kişi için iş bitmiştir. Bundan sonra insanlarla uğraşmak istemeyecektir. Kafası rahat takılcak.
Bunu en çok yapanlar , insanların düşündüklerinin aksine gayet de sosyal olan, pozitif bakış açılı ve eğlenceli kişiliğe sahip olanlardir.
Tabii ki yetenektir. Güzel vakit geçirebilmek için başkasının varlığına ihtiyaç duyan insan, eksik insandır. Birey olamamıştır.
Evet yetenek bence, herkes yapamaz bunu
Kesinlikle büyük yetenek hem de
Yetenek değil de bir zeka meselesi…
Kişi kendini mutlu edebilmeli
Evet bence yetenektir
Başarıdır ve güzeldir.
Evet
Evet öyledir
yetenek değil ama beceridir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?