Hayata bağlayan bir nedenim yok. Ne yapmam gerekiyor?

20 yaşındayım hiçbir arkadaşım yok. Ailem psikolojik olarak baskıcı, maddi durumumuz iyi değil ve evde hep kavga kargaşa mevcut. Sevgilim hiç olmadı zaten dış görünüşüm berbat, yüzüm simetrik değil, kendim de çekingen utangaç biriyim herkes konuşurken ben öyle konuşamadan kalırım. Cidden kendimden bile nefret ediyorum ama düşündüğüm şeyi yapmiyorum belki ileride güzel şeyler yaşarım diye bi umut.
Hayata bağlayan bir nedenim yok. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla