Spor en iyisi... Tabi sporun yanına zihnini yoran bir şeyler de eklemeliyiz.
Yaşayamıyorum. Hiçbir hayat amacım yok. Neden yaşıyorum ki?
Spor en iyisi... Tabi sporun yanına zihnini yoran bir şeyler de eklemeliyiz.
Sana şu kadar soyliyim. Senin durumunda büyüdüm, tek yol ya ölmek ya evlenmeyi. Ölmeyi inancım dolayısıyla yapamadım, diğer yolu seçtim tabi bile bile hayatımı mahvettim denize düşen yılana sarılır misali. Bundan iyi olur dedim. Evet biraz daha iyi oldu çünkü dayak bitmişti fakat sıkıntı bitmedi değişti. Kader deyip oturdum, uzun yıllarımı heba ettim şimdi Adalet yüzünden sürünen boşanma davalarımla uğraşıyorum hemde yıllardır. Sonuç elde var 00. İki çocukla basbasayim koca şehirde yıllardır. Tek tesellim yaradan yanımda zaten başka kimse de yok, zaten kimseye ihtiyaç da yok. Kader böyle gelmiş böyle gider. Bunları yazıp seni daha fazla üzmek değil niyetim aslında yazmayayım da dedim ama ancak bu kadar kisaltabildim. Buna sebep olanları da çıkardım hayatımdan pişman mıyım hayır. Sana tek söyleyeceğim sakın benim yaptığımı yapma, kurtulmak için birine evet deme. İş sahibi ol çalış, ancak o durumda o ortamdan sıyrılır ve kurtulursun, inşallah acele etmeden de hayırlı birini bulup aydınlanırsın. Tek yol bu
Yorumun için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Evlenmeyi düşünmüyorum. Şunu yapıyorum. Ruhum üzülüyor. Acı çekiyor. Ben de karşılık olarak annem ve babamı üzüyorum. Onlar hak etmiyor. Kimse kızsam sorun; en çok da kendime kızıyorum zaten neden daha başarılı olmadım vs...
Mükemmeliyetçi bir şekilde büyütüldüm. Doğal olarak mükemmel olmayacak deneme yani tembel ol. Çok kadar kötü yaptı ki beni anlatamam. Annem ve babam gerçekten naif insanlar... Şu an aile olarak her şey iyi. Sorun şu; abim ben çalışırken şunu götür dediğim de bir ton laf yaparken götürmezken şimdi neler neler yapıyor. Bunu ben kaldıramıyorum. Ha bir de eşinin ailesi de sorun. Off daralıyorum gerçekten.
Hepimizin derdi farklı ve imtihanda ona göre veriliyor zaten hayat dört dörtlük olacak diye kural yok Allaha kulluk etmek önemli fakat sırf memur olayım vb sebepten ötürü ibadet yapılmamalı kulluk görevi karşılıksız yapılmalı mükafatını Allahtan dilemeli ona göre azmedip çalışmalı bu sınavda kaliteli hayat yaşamak çok zor ama imkansızlık diye bir şey yok herkesin nasibi ve yaşam standartı aynı olması mümkün değildir bu kpss ve mülakata girdiniz vede elendiniz bu çok üzücü bir tablo keşke torpil olmasa vasfı düşük ve yaşam kalitesi seviyesiz insanlar memur olmasa hepimiz isteriz fakat olmuyor şansızlık aldı başını hep gidiyor benim diyeceğim bu meseleyi çokta kafanıza takmayın ve mücadele etmeye devam edin
Sıkma canını. Mesela kendimden örnek vereyim. Bende eve bağımlı birisi değilim. Şimdi ailemin yanımda yaşıyorum.1-2 haftaya İstanbul'da işe başlayacağım ve tek başıma yaşayacağım. Özgürlük benşm kanımda var durduramıyorum kendimi. erkek olduğum için rahatım. Dediğin gibş kız evlat olhnca farklı oluyor. Kafana göre birisini bulup hayatına bakman gerek. evlenip boşandım. Bundan sonra mantık evliliği benim için 😀 özgürlük var kısıtlama yok. Yaşamak var sürünmek yok 😉
Fark işte erkeksin.
Benim gibi olan bir erkekle tanışmıştım olay güvende erkek olmakla alakalı değil. 35 yaşlarındaydı hatta. Ailesinden de kopamamış. Bu yaşamı kabullenmiş artık
Tabiki. Mesela ben kız arkadaşımla aynı evi 2 seneye yakın paylaştım. Evlilik niyetimiz vardı. Soğudum ben dedi bitirdik. Şu an kafama göre birisini bulsam yine evlilik düşünürüm. Fazla sıkıya gelemiyorum. Kıskançlık aşırı oluyor onada gelemiyorum. Rahat rahat yaşamak varken. Hayattan zevk almak varken yine bir kaosun içinde olmaktan korkuyorum.
Bu konuda erkekleri de anlamıyorum biriyle geeziyorsun eğleniyorsun ama hala onu tanımıyorum ondan sıkıldım ne demek?
Sorry :D
Cevap
12Cevap
Herkes bazen bu duygulara kapılır, hepimiz bazen öyle hissederiz. Hayatında bir takım sorunlar var belli ki annene içerlenmişsin. Hayatta amaç bulmak önce biraz hayal kurmaktan geçer, gercekci hayaller kurduktan sonra artık onları harekete gecirmek senin amacın olur. Mesela bir flört veya arkadas edinebilirsin. Hayatına giren başka yeni insanlar seni biraz olsun rahatlatır. Onları tanımak bile küçük bir amaç olur. Hayatta yapacak çok şey var, bazen hepimiz boşlukta oturuyor gibi hissedebiliriz. Ama önemli olan kendine bir uğraş bulmaktır. Eminim Allah senin yolunu açacak, sabrın sonu selamettir kardeşim 🙏
Anneme neden içerledim? Çünkü annem beni baskıcı bir şekilde yetiştirirken oğullarına bunu yapmıyor... Farkındalığım, bilincim bir anda artan bir insanım. Flört emin ol boş bir şey... Arkadaş, arkadaşlarım var. Bu günlerde sürekli konuşurduk.. Beni hiçbir şey mutlu etmiyor gerçekten :(( ölmek istiyorum. Mükemmelliyetçi olduğum için yapmaktan istemiyorum zaten tembellik ve mükemmelik kardeşler...
İkisi de içimde mevcut
Bence yaşlılarla ve umutsuz ev kadınlarla mutsuz ailelerin cocuklarla ara sıra sohbet et farkı görürsün. Ben bilerek konuşmaya gitmiyorum ama firsat olduğunda konuşuyorum ve anlıyorum ki bu hayatı çoğunlukla beceremiyoruz. Önce anneyi suçluyiruz sonra eşini sonra çocuğu sonra toplumu halbuki aynı hataları biz de yapıyoruz. Insanlara ilgi vermiyoruz, bencil davranıyoruz az birşey olsa alınıyoruz, tembel yarına bırakıyoruz herşeyi. Bir sorunu olsa hemen yatağa koala moduna giriyoruz. Spor çok iyi doktor. Sporla başka sporla günü sonlandir 2-3 saat gider, bir işe başvur, bir blogu başla, çocuklarla hayvanlarla vaktini geçir evde durma. Yaşlanınca daha kötü , dönmek da yolu yok.
Geçen yıl spor yapıyordum koşu pilates özellikle sonra yüzmeye başlayınca koşu bıraktım. Dediklerini uygulayıp bıraktım. Yine en baştan sıkıldım hayattan
Bir seviyede durduğu için belki sıkıldın. Sadece koşmak olmuyor maratona katıl çok zevkli. Senin gibi koşu seven insanlar her yaşta geliyorlar ve koşu sevdiği için koşuyorlar. Bence müthiş bir duygu.
Pilateste en az 4 seviye var hangisini sen tamamladın? Ben mesela hala dog push ups hayal ediyorum yapamıyorum şınav kadınca çekiyorum hayalim tam şınav çekmek.
Yüzme de bir sporcu olmak için en az 3 sene gerek sonra profesyonel yüzücü olmaya başlıyorsun.
Benim ablam 5 yaşında baslayip 17 yaşında bıraktı ama ne ülkeleri gördü hala sıfır açıyor ve çok esnek, 45 yaşında.
Değerli kardeşim merhabaİnsanların belirli bir dönemler de bu gibi bunalımlar geçirirler burada önemli olan ben kimim ve ne yapıyorum neleri seviyorum neyi neden yapıyorum gibi soruları kendine yönelmesi lazım ben kendi açımdan örnek vereyim Aralık 5 nde askerden geldim ve işim yoktu ne yapacağım diye düşünüyordum uzun uzun düşündüm YouTube işine giriştim YouTube da kendimi geliştirmeye çalıştım yeni yeni şeyler keşfettim ve en önemlisi neydi biliyor musun mücadele etmekti hayla öğreniyorum ama en büyük öğrendiğim şey şuydu insanların seni yönelmesi değil senin kendi başına hedeflerinden uzaklaşmadan hedeflerinin yerine getirmendir en önemli olay da budur hedefin için en iyisini yap şimdi kendine bir hedef koy ve o hedef üzerine git başaracaksın her şey gönlünce Olsun
Yorumun için çok teşekkür eedrim, dediğin şeyleri yaşadım. Benim daha farklı bir durum kardeşim
Her şey gönlünce olsun
Bu tür bunalmalari çoğumuz yaşıyoruz bazen, güçlü olan ayakta kalıyor zayıf olan da kendini bitiriyor. Madem bir sınav için geldik bu dünyaya bizde kazanmaya çalışalım, hayatta 3 doğru 1 yanlısı götürmüyor. Burada sınava sonraki sene de girersin , hayat sınavında ise bir kez sınava giriyorsun sınavdan sonra direk sonuçlar açıklanıyor
Şu filmleri izle. Çok değişirsin.
Sıcak Ramazan Günlerinde Serinletecek 7 Mükemmel Film
Corona Günlerinde İzlenesi Filmler
mutsuz insan çok uyur psikolojik bir durum mutlu insanda az uyurçünkü mutsuzluk hormonu enerjiyi düşürür beyin bunu dinlenme olarak algılar ve uyku hormınunu salgılar ve 12-15 saat uyursun
Yazdiklarini okumadim Allah kim niye bu kadar gormedigin bir seye kafayi yemis gibi tapiyorsun. Gecen guzel bir yabanci film izlemistim eski biraz life of brian adamlar nasil kendi dinleri ile mizah yapiyor ve guzel mesajlar veriyor. Her sey senjn elinde bu hayatta ne yaparsan sen yaparsin. Sans da onemli bir faktor tabi.
Sen önce Allahı tanı kardeşim. İnşAllah
@Pakizehanımhanım o zaten savaşı kaybetmiş de hala anlamıyor
Ahhahahaha kudurun
Evet.. Bunun kudurmakla alakası yok. Kendi içinde bile bunu eminim kabullenmemişsindir. Şu yaşadığımız olaylardanda mı nem almadın kardeşim
@Pakizehanımhanım Kafes dovusune gelse benle Allah ne yapabilirki.
Gelmesine gerek kalmamış yerle bir etmiş seni zaten kardeşim haberin yok. Kalbinde iman kalmamış daha ne olsun
Kendi varlığının yaratılmışlığının ne kadar müthiş bir şey olduğunun bile farkında değilsin seni Allaha davet ediyorum şu an olduğundan daha da mesut olursun
Tamam Pakize tesekkur ederim dusunecegim.
İnşAllah 😊
Kendini mutu edersin
Sagolun bugun ilk namazimi kildim
Dalga mı geçiyorsun yoksa anlamadım kardeşim
Hayir @Pakizehanımhanım
Sevindim o zaman Allah seni seviyor😊
Dm gelcen mi? @Pakizehanımhanım
hayatın her döneminde farklı zorluklar var inan ki bitmiyor. düşünceli birisin sanırım.. dertleşmek istersen beklerim
Karamsar olma ummadığın anda mutlu olursun
Birkaç ay önce çok üzgündüm, şu anki durumdan daha da kötü ve daha üzgündüm. Bir anda ülke dışında birkaç günlük bir tatil fırsatım oldu.
Hayır, gerçek olann burası. Tatil çok iyi olabilir lakin gerçek olan burasıydı
Neden? Yıllardır beni hiçbir şey mutlu etmiyor. Bir şeyi yapmaya kalkıyorum, yapıyorum dış sesler çok yoruyor. Zaten güçlü bir zihne de sahi pdeğilim
Çünkü yaşamak istediğim yaşam bu değil.
Kafamı değiştirmeden düzelmem. Kuş adası? Ben orada nasıl yaşayacağım, iş bulmam gerek, ev kirası fatura vs bir ton şey.. Siz yardım ettiniz de neden? Bu devir de kimse kimse işine gelmezse selam bile vermiyor
sıfırdan başlayan başarır. İşte ben sıfırda değilim Sıfırda olmam için ailemi terk etmem gerekiyor
Ben yapamam. Nasıl yapayım? Lisanstan mezun olmam gerek yurt dışı y. lisans için bir de örgün bile okumuoyrum yurt dışı kabul edecek mi o da ayrı mesele
Hırsınla hiçbir şey yapamama... Bu çelişkili bir şey... Hiç kendi başıma kalamıyorum ki kendimi dinleyeyim sürekli beni mutsuz eden geçmiş şeyler geliyor aklıma
Demeyin öyle ben bunalımdan çıktım :D hatta soruyu da silerim birazdan yapmayın böyle
aynen anlık oluyor
Boyle olan bircok kisi var (ben dahil) oyuzden sevin yalniz degilsin
sevinir miyim :(( ancak daha çok üzülebilirim. Mantıklı bir yol var. Bize bu yaşamı sunan ailemizi terk etmek.
Terketmek cozum degil sorunu cozup ayrilmak eniyisi
Sorunu nasıl çözebilirim ki? Sorun yok. İç içe yaşayan bir aileyiz.
ergenlık cagında boyle dusunmen dogal bızde gecırdık 1 yıl sonra lan ne dusunmusum dıyeceksın :)
Senden büyük olduğumu hatırlatmama gerek var mı?
Biz erkenlik nedir bilmeden büyüdük. Biz ailemizin sözünü dinledik, lakin erkek evlat daha ayrımcılığı var
onemlı olan buyukluk degıl yasanmıslık ve dusunme yetısı allah sana akıl vermıs dusun oyle karar ver dıye arkadas neler yapabılırsın dıye anlatırdım sana uuzn uzun ama sen her soyleyecegımı sorgulayacaksın ondan ıyı gunler
Doğru söyledin "yaşanmışlıklar". Sınavı görüp harekete geçemeyip daha kolaya olan şikayete başvuruyorum. SORUN Bu
ıstersen anlatayım neler yapabılırsın vs dıye?
olur
musaıt oldugun bır zaman yazabılırsın veya Şu an mesaj kutum acık
yorum yapacaksınız okurum, yoksa iyi günler
ıyı gunler ıyı yolculuklar...
Bende böyleydim ailem değil de çevrem çok baskıcı tiplerle doluydu üni kazanıp gittim gezdim tozdum ve sürekli bir uğraşım oldu o ortamdan biraz uzaklaşınca rahatlıyosun
Gezmek, tozmak beni mutlu eden şeyler değil. Çünkü yine aynı eve geleceğim. Gezdiğim için şanslı olduğumu düşünmem isteyen "annem" gerçekten yaşayamıyorum. Vallahi yaşayamıyorum. Bunalımdayım. Hayattan her şeyden bıktım. Hiçbir şey bana mutluluk vermiyor. Böyle düşünen bir arkadaşamı vardı. Ailesinden farklı bir yere taşındı huzura erdi.
yeni bir yer belki iyi gelebilir.
Ben size gezmenizi değil o ortamdan uzaklaşanızı önermiştim zaten
Yanlış anlamışım kusuru bakma lütfn
Yok önemli değil :)
Bende mutsuz yaşıyorum haline şükret senden daha kötü durumda olan insanları düşün
O zaman amaç bul kimse dertsiz değil
Tek diyeceğim bu düşüncelerinde yalnız değilsin
Depresyona girmişsin
++aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?