#Güçlü hissetmek çok katmanlı bir kavram gibi, ne dersiniz?

#Güçlü hissetmek çok katmanlı bir kavram gibi, ne dersiniz?

Beni seven değer veren sürekli yanımda olan ve güvendiğim birisi olsaydı kendimi daha güçlü hissederdim. yoruluyorum çünkü.
Cevap
8Cevap
İstediğim 3-5 şey var. Yaparsam benden güçlüsü yok.
Istedigim guce kavusarak ve o gucu ise yarar kullanarak. Tabi sevdigim insanlarla beraberken. Eger sevebilecegim kimse yoksa o zaman yıkıcı olabilirim.
Ailem yanımda olduğu zaman zaten hep kendimi güçlü ve mutlu hissediyorum
Bir çok şeye sahip olduğum için kendimi güçlü hissediyorum.
İşimde başarılı olup çok para kazansaydim hissederdim
Ben her zaman güçlü hissediyorum
Çok param olması lazım 😀
Meslek sahibi olursam iyi bir gelirim olursa
Sevdiceğim ile aynı çatı altında olduğumda
Zaten güçlüyüm
Güçlüyüm zaten geçmişime bakınca
sevebileceğim bir işim olursa
zaten güçlüyüm çünkü sırtımı abime yaslıyorum
Kurs bitince işe alırlarsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?