“Aklın gücünden kuvvetli olan tek şey kalbin cesaretidir.”
"John Forbes Nash"

“Aklın gücünden kuvvetli olan tek şey kalbin cesaretidir.”
"John Forbes Nash"

Her zaman değil bazı zaman mantıklı olmayı da severim, çünkü sadece duygular ile hareket etmeye devam edersem bu bende büyük hatalara neden oluyor. Balık burcu olduğum için zaten duygusal tarafım da çok oluyor. Sonunda üzgün olduğumu gören ben oluyorum. 😊 O yüzden hisler yerine mantıklı davranmak iyi geliyor.
Arada hislere de bakmak lazım ya😂
Arada bakıyorum canım odun değilim 😂
😂😂
😂😂
Ben her zaman için iç güdülerime ve hislerime güveniyorum.. beni şimdiye kadar çok az yanılttılar.. bazı şeyler zaten deneyerek tecrübe oluyor benim için... genel de bir şey içime doğar ben beklerim biraz ve tam da hissettiğim gibi olduğunu görürüm.. ama yine de mantıklı düşünür öyle karar alırım.. bir şey net olmadan asla karar vermem..
Evet kesinlikle sadece hisle hareket etmek kadercilik olur😌
Çok fena ani kararlar veririm. Onlar yüzünden üzüldüğüm çok oldu. Hatta üzdüklerim de çok oldu. Dönüp baktığımda pişman olduğu mu gördüm ve yolun neresinden dönsem kardır diyerek kararımı düzeltmeye çalıştım. Ani ve fevri hareketler sürekli olarak yanlışa sürüklemiştir beni.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim☺️☺️
Anlık karar verdiğim oluyor ve bu anlık kararlar ya çok iyi geliyor bana ya da aşırı kötü geliyor bir ortası yok ama severim yine de anlık kararlar vermeyi. Hayatıma heyecan katıyor bu kararlar
Cevap
18Cevap
Bazen veriyorum ama pişman oluyorum. Mantığımızla karar vermek daha önemli bence hislerimiz bazen yanıltabilir.
🍀💯👍🏻
Hislerim lanetim gibi bir şey. Hissettiğim için mi gerçekleşiyor yoksa gerçekleşeceği için mi hissediyorum bilmiyorum. Ama bunu sevmiyorum yanılmayı ve şaşırmayı özledim.
Gerçekleşeceği için hissediyorsun bende de var bu ve yanıltmıyorlar da 🥲
Bende aynı şekilde aklın yolu bir🌺
kadınların iç güdüleri ve hisleri genelde yine hüsran her daim feryat figan kalbim ile bitiyor
Kadınlar anlık karar vermesin şeytanın oyununa gelmeyin
Kadin erkek ikisinde de oluyor bu durum emin ol😌
Evet yapıyorum böyle şeyler.. Hislerim beni yanıltmaz..
Senede ikikere öyle b. oklar yemisimdir, birini dün yaptım, pişmanım 🤣neyseki telafisi mümkün sjsj
Ahahah😂😂zarardan döndüysen sorun yok🍀
Off.. Hep en sevdiğim bir olaydır bu ve genelde de haklı çıkar hislerim.. 😃
6. hissin güçlü demek😇
Fazla güçlü.. :)
Ben hem yüreğimi hem zihnimi ikna etmeden karar almam. Kalp/kafa balansı önemli benim için.
👍🏻👍🏻
Evet sezgisel biriyim daha çok anlık kararlar daha benlik
Esintili insanlar öyle oluyor bazen bende de var😂
Ahahah😂😂
Karar verirken düşünmem, o an işime geliyosa tamamdır benim için
☺️☺️
Kalbe kalırsak sıkıntı ikisinde konuşması gereken yerler ve susması gereken zamanlar var
✅✅👍🏻
Hislerimi bu zamana kadar hep sessize aldım ama hep haklı çıktı. Bu saatten sonra tamamen kendi hislerime göre ilerliyorum
Evet kolay yanılmam
Ne güzel💯👍🏻
Anlık karar verip çok defa sakalıma saçıma kıydım 🤦🏻♂️ Akıllandım artık anlık aldığım kararı sevmediğim insanlara tavsiye olarak veriyorum
Evet mantık ile karar vermeye çalışırım ama içgüdüsel de hareket etmek önemli.
Evet fevri. olabiliyorum ama düşünmek lazım anlık karar vermek iyi. değül pek
80% hislerime guvenir o an karar veririm. Sonu yangin olsa dahi pisman olmam.
Çok zor karar veririm ve verdiğim karardan eninde sonunda pişman olurum
Evet tam da öyle karar verdiğim bir gündeyim.
Anlık kararlar verdiğim çok olmuştur.
Evet oluyor arada öyle gözü karalıklar😂
Zaman zaman olabilir.
Nadir olarak verebilirim
hep öyle yaşadım bu hayatı
Yeri geldiğinde içgüdümle hareket ediyorum.
Bazen güvenirim
Arada kulak vermeli tabi😂
Kulak vermezsem kulağımı ceker 😂
😂😂
😂😂
Evet öyle s@laklık yaptığım oluyor bazen
Beni hiç yanıltmazlar 🙂
Evet. Genellikle iç sesimle hareket ediyorum
maalesef.. Evet..
Evet yaparım
Yok almam
Evet veririm.
Bazen
Ani karar veriyorum.
Yaparım öyle şeyler
Veriyorum
hemde nasıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?