Ceker giderim
Yasanmisliklari geride birakamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu kadar uzun zaman sonra yanlış olduğunu anlamak sizin bişeyleri bilerek görmezden geldiğinizin göstergesi. İnsan gerçek kişiliğini illaki bir yerde gösterir. Üzerine kondurmak istemeyince haliyle bazı şeyler atlanıyor.
Evet bende terapi sürecimde bunu anladim. Aslinda cok bencilmis ama ben sevdigim icin görmemeyi tercih etmisim. Ve kendime bunu hic itiraf edememisim. Haklisiniz yani
Gerçeği gördünüz ya gerisi mühim değil artık.
Cevap
8Cevap
Ceker giderim
32 yıl sonra yanlış kişiyi seçtiğimi anladım 😞
Of Allahim. Böyle görünce erken geldi simdi. Yolunuz acik olsun. Gönlünüze göre olmustur insallah hersey
Ne oldu nerden anladın böyle birşeyi konuşularak analaşbilecegini bir şey değil mi peki
Iletisim kuramiyoruz artik.
Sıkıldınız mı birbirinizden ne oldu anlat istersen dinlerim
Yok baska sikintilar var. En en önemlisi madde bagimlisi. Sorumsuz, ilgisiz kenfini sadece isine ve ailesine ( anne baba kardes) vermis. Uc yildir neredeyse sifira sifir kazanci giriyor eve
Çocuk var mo peki
Evet var.
Madde kullanması çok büyük problem yani öyle olunca sanada zarar verebilir
Ayrılmayı düşündün mü peki
Evet hic olmadi tam tersi cok asiri sakin, suskun. Öfke problemi yasayip ona sürekli hakaret eden ben oluyorum artik
Evet dava actim ama pisman olur muyum bilmiyorum. Ayrilmak istemiyor öyle benciö ki. Ona göre ayrilmak icin neden yok
Yani iyi düşünmen lazım sonuç olarak kendi hayatını devam ettireceksin zorlanacaksın tek başına belki. Aynı evde misiniz Şu an . İstersen ozldn knslm
Ne icin? Evet henüz evleri ayirmadik.
Cikmayi red ediyor
Yani dertleşmek konuşmak için.
Ev kira mı yoksa size mi ait
11 yıl sonra sana ne yanlış yaptı ki yanlış olduğunu anladığın an oldu?
Öyle cok ki. Ailesinin yanina tasindik ve ailesindeb ayrilamamis oldugunu fark ettim. Cocukluk travmalari ve sagliksiz aile iliskileri yeni cikmaya basladi ortaya. Madde bagimlisi oldugunu ögrendim. Ve daha bir cok sey...
Ailesinin yanına evlendikten sonra mı taşındınız peki? Ama bahsettiğin bir durumda bahsettiğin erkek kafası bırak sana faydası dokunmayı kendine bile hayrı dokunmayacak bir tip 11 sene de hiç mi farkına varamadın bunların? Üstelik madde bağımlısı..
Farkli bir ülkede bambaska bir hayat yasiyorduk. Narsistikmis cok iyi rol yapti. Ta ki ailesinin bulundugu sehre tasinana kadar. Yüzlesmeye basladigi zamanlarda yeni basladigindan süpheliyim. Gecen sene ögrendim sans verdim ama simdi yeniden farkindayim
12 yılda anladım. :) Boşanmayla noktalandı.
Bizimde öyle olacak gibi. Pisman oldunuz mu?
Çektim gittim yapacak bir şey yok
Biraz erken olmamış mı
Benimde o yüzden canim yaniyor. Hemde ebebeyn olmusken. Cok aci
Insallah 🙏
11 yıl çok uzun bir süre nasıl birakcaksın
Aslinda adim attim ama, galiba seviyorumda. Ama kalirsam sagliksiz bir iliski olacak. Cocugum icin gitmem gerek.
Hayırlısı olsun ne diyelim neler bitiyor neler
Evet tesekkür ederim dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?