Kişilik & Karakter Bir kişi hariç tanıdığın herkes seni unutsaydı bu kim olsun isterdin? Kırıkkahveçekirdeği Takip Et FenomenYoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Sadece bir kişi hariç seni tanıyan herkes varlığını unutsaydı, o bir kişinin kim olmasını isterdin? Bir kişi hariç tanıdığın herkes seni unutsaydı bu kim olsun isterdin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Benim için özel birisi yok. bu yüzden de herkesin unutmasını isterdim. 1 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Düşündüm cevap verecek birini bulamadımKöpeğim olsun 1 2 Yorumla Kırıkkahveçekirdeği +1 yıl O her türlü hatırlar.🫠 Yorumla u _GerdekBasan_ +1 yıl Hatırlasın hatırlasın unutmasın :D Yorumla
harryhole Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Harbiden düşündüm bunuya. Sanırım en yakın arkadaşım olur. Dost insana yoldasta olur, arkadaşta olur aile de olur 1 0 Yorumla
Lübbetülaynnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Kime niyet kime kısmet benim seçmenle olmuyor. İnsan ölünce değil asıl unutulunca ölür. 1 0 Yorumla
ahmetsevda Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl kesinlikle annem. ama keşke iki kişi daha olsaydı 1 0 Yorumla
Alevssss Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Kocam da kocam cevabini vermek icin evlenicem hahahhaha 1 1 Yorumla Kırıkkahveçekirdeği +1 yıl Shdjd Yorumla
İlkeryuss Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 622 cevap paylaştı. Ben unutmayı tercih ederdim herşeyi 1 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Böyle bir soru olamaz ya kabul etmiyorum 1 0 Yorumla
Barbiemiyimneyim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Annem unutmasın beni. 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Annem dışında herkes unutabilir. 1 0 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Öyle biri yok 1 0 Yorumla
smerfus Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 615 cevap paylaştı. Polat alemdar 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Herkes unutsn 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Benim için özel birisi yok. bu yüzden de herkesin unutmasını isterdim.
Düşündüm cevap verecek birini bulamadım
Köpeğim olsun
O her türlü hatırlar.🫠
Hatırlasın hatırlasın unutmasın :D
Harbiden düşündüm bunuya. Sanırım en yakın arkadaşım olur. Dost insana yoldasta olur, arkadaşta olur aile de olur
Kime niyet kime kısmet benim seçmenle olmuyor. İnsan ölünce değil asıl unutulunca ölür.
kesinlikle annem. ama keşke iki kişi daha olsaydı
Kocam da kocam cevabini vermek icin evlenicem hahahhaha
Shdjd
Annem unutmasın beni..
Ben unutmayı tercih ederdim herşeyi
Böyle bir soru olamaz ya kabul etmiyorum
Annem unutmasın beni.
O unutmasın g... ebersin 😂😂
Annem olurdu
Herkes unutsun gerek yok
Annem dışında herkes unutabilir.
Öyle biri yok
Polat alemdar
Herkes unutsn
Kardeşim
Annem