Bazen taşıdığımız yükler ağır gelince, nefes almaya ihtiyaç duyarız. Hep kalıp savaşmak zorunda gibi hissederiz. Nefes almak için sorumluluları omuzlarımızdan indirsekte bazen bir kaç saati kendimize ayırmanın vicdan yükünü taşırız. Hak görmeyiz kendimize. Siz nasılsınız bu konuda? Bırakabiliyor musunuz arada sırada tamamen geride?
Sorumluluklarınızdan kaçmayı mı tercih edersiniz yoksa kalıp savaşmayı mı?
O an yüzleşmeyi tercih ederim, sorunlardan kaçmak sadece onları daha büyük ve taşıması daha ağır kılar. Ne kadar zor olursa olsun, karşılaştığın sorunu o an, o anki sen ile çözmeye çalışman çok öğretici ve eğitici olur.
O nedenle sorunların bize bir sorun olamaması için onlardan korkan olmamalıyız..
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben tabi ki de her zaman için savaşmayı tercih ederim hiç bir zaman sorumluluklarımdan kaçmadım ve kaçmam da.. zaten bir insan bir şey den kaçamaz.. elinde sonun da o kaçtığı şey o insanı bulur.. bu yüzden de kaçmak yerine her zaman sorunlarla mücadele etmesi ve yüzleşmesi o insan için iyi olacaktır.. ama kendime bunun için de zaman tanırım.. kendimi zorlamam hiç bir şey için
Bazen işyerinde insiyatif almak sorumluluk almak aslında iyi olmuyor. Kimse eliyle ateşi tutmayı cesaret edemeyim maşa olarak seni kullanmak istiyor. Bazen sorumluluktan kaçmak gerekiyor. Çünkü seni satacak çok arkadaşın olabiliyor
Bazen kalıp savaşacak gücün olmaz... Ama benim sorumluluğumdaysa ve mecbursam vicdanım beni rahat bırakmaz, kaçamam. Üstüne gitmek zorunda olduğumu hissederim...
Dünyayı sessize alıp gözlerimi kapatsam da huzursuz oluyorum... Keşke bu mümkün olsa tüm her şeyi ara sıra durdurup istekdgimiz zaman kaldığımız yerden devam edebilmek için bir play/pause tuşu olsaydı...
Ben öncesinde şöyle bi durup iyiiiice bakıyorum nasıl bir sorumluluk diye. Baktım pek işime gelmiyor, o zaman kaçaov 👋🏻 Ama yararıma bir şey sağlayacaksa uğraşmaya değer