Sorumluluklarınızdan kaçmayı mı tercih edersiniz yoksa kalıp savaşmayı mı?

Bazen taşıdığımız yükler ağır gelince, nefes almaya ihtiyaç duyarız. Hep kalıp savaşmak zorunda gibi hissederiz. Nefes almak için sorumluluları omuzlarımızdan indirsekte bazen bir kaç saati kendimize ayırmanın vicdan yükünü taşırız. Hak görmeyiz kendimize.
Siz nasılsınız bu konuda? Bırakabiliyor musunuz arada sırada tamamen geride?
Sorumluluklarınızdan kaçmayı mı tercih edersiniz yoksa kalıp savaşmayı mı?
Sorumluluklarınızdan kaçmayı mı tercih edersiniz yoksa kalıp savaşmayı mı?
Cevapla